Makkelijk eigen website bouwen?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hi Erik

je staat bij mijn links hoor!!!
zie www.bolletjeom.nl

ik las ook even een stukje over je voorbereidingen en over de Hepatitis B vaccinatie...en ik ben een hepatitis ervarings deskundige :? ..dus even een adviesje:
Ga er niet zomaar van uit dat je na 2 vaccinaties wel voldoende beschermd bent. normaal gesproken moet je na de derde vaccinatie een test laten doen op antilichamen tegen het virus en sommige mensen moeten dan toch ook nog een 4de prik.
Kijk als je op reis bent eens in een goedziekenhuis of je nummer 3 niet gewoon daar kunt krijgen.
Wat betreft de bescherming.....over het algemeen is de bescherming levenslang maar er is een percentage ( ik geloof 10%) mensen bij wie het aantal antilichamen na een paar jaar weer terug loopt.
Het is daarom altijd verstandig om over een paar jaar eens een bloedtestje te laten doen om te kijken hoeveel antilichaampjes je nog hebt. Meestal is 1 spuit extra dan weer voldoende

Overigens zijn ze in Nederland nu hard bezig om te kijken of deze vaccinatie niet vast in het programma moet komen voor iedere nederlandes zoals in veel andere landen al gebruikelijk is. Hepatitis B is namelijk in veel geval een chronische ziekte die tot nu toe nog maar heel slecht te behandelen is en de behandeling zelf is hell!

Wil je verder niet bang maken enzo maar je kunt het vrij makkelijk op lopen en je beschermen is ook vrijeenvoudig. Dus beter voorkomen dan genezen...toch?

enneh....ben je uiteindelijk voor de Ohra reisverzekering gegaan???

groetjes rudi
ps, leuke foto...je bent best een lekker ding :oops:
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ellenopreis
Contacteer:

website

Bericht door ellenopreis »

Hey dan,

Paar dagen geleden heb ik mijn eigen web-log via de site aangemaakt en ben er erg over te spreken. Het is en blijft een weblog, maar is vergeleken met een paar andere veelgebruikte logs wel erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en het is prettig dat er veel foto's en tekst geplaatst kunnen worden. Mijn complimenten dus.

Maar ik moet Erik wel gelijk geven dat het wel leuk zou zijn als je je eigen site een beetje kunt personaliseren. Zoals idd achtergronden, kleuren, layout etc. Ook wat extra functionaliteiten (die andere blogs ook gebruiken) zouden ook leuk zijn.

Erik (webmaster) je gaf aan dat je wel in was voor ideeen etc. maar er zelf net echt aan toe komt....ik heb wel ideeen en zou mijn site ook wel wat persoonlijker willen maken. Ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om e.e.a. op te bouwen, maar ik zou er wel eens naar willen kijken. Heb zo 2,5 week vrij dus kan er wel wat aandacht aan besteden.

Laat maar even weten wat je er van vind en wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes

Ellen
Erik
Site Admin

Re: website

Bericht door Erik »

ellenopreis schreef:Hey dan,

Paar dagen geleden heb ik mijn eigen web-log via de site aangemaakt en ben er erg over te spreken. Het is en blijft een weblog, maar is vergeleken met een paar andere veelgebruikte logs wel erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk en het is prettig dat er veel foto's en tekst geplaatst kunnen worden. Mijn complimenten dus.

Maar ik moet Erik wel gelijk geven dat het wel leuk zou zijn als je je eigen site een beetje kunt personaliseren. Zoals idd achtergronden, kleuren, layout etc. Ook wat extra functionaliteiten (die andere blogs ook gebruiken) zouden ook leuk zijn.

Erik (webmaster) je gaf aan dat je wel in was voor ideeen etc. maar er zelf net echt aan toe komt....ik heb wel ideeen en zou mijn site ook wel wat persoonlijker willen maken. Ik weet niet hoe moeilijk of makkelijk het is om e.e.a. op te bouwen, maar ik zou er wel eens naar willen kijken. Heb zo 2,5 week vrij dus kan er wel wat aandacht aan besteden.

Laat maar even weten wat je er van vind en wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes

Ellen
Hoi Ellen,

Stuur eventjes een emailtje met je ideeen dan gaan we eens kijken wat we er van kunnen maken!

Ook zal ik je dan alle spulletjes toesturen!

Erik
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

He Rudi,
Ja, weet het....je bent een ervaringsdeskundige. Ik ben er ook niet echt blij mee dat ik eigenlijk net iets te laat ben met die Hepatitus B vaccinatie serie, maar ik zal voorzichtig zijn hoor :-). OHRA ga ik denk ik dit weekend afsluiten. Moet toch een beetje doorgaan met de voorbereidingen, de vertrekdatum komt rap dichterbij!
Groet Erik

ps. Ik zat toevallig weer eens rond te neuzen, maar krijg op de een of andere manier geen emailalerts meer als er berichten geplaatst worden in onderwerpen waarin ik ook (onzin :-) geplaatst heb.
bolletjeom
Reisexpert

hi Erik

heb je hotmail??
ik krijg vandaag ook echt alles heel laat binnen.
Anders vraag ik morgen even of Erik er naar kijkt voor je.
Want hier heb ik ook niet zoveel verstand van

gr rudi
ps...voorzichtig zijn met HepB is niet mogelijk...je kunt het krijgen via de lucht!
bolletjeom
Reisexpert

oh...en Erik...je hebt op je site geen gastenboek
Is dat een keuze? of kan dat niet bij punt.nl???
enneh...kom je uit bunschoten???
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Hoi Rudi,
Ja, heb ook hotmail dus misschien ligt het daar aan. Heb idd nog geen gastenboek, maar heb ik een trucje op bedacht. Ga ik dit weekend even doen. Eh, nee, kom niet uit Bunschoten.....
Groet Erik
Plaats reactie