zeehonden VS kinderen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie

wat moet er gebeuren met de zeehonden?

weg
0
Geen stemmen
lekker laten liggen
13
100%

Totaal aantal stemmen: 13

bolletjeom
Reisexpert

zeehonden VS kinderen

Bericht door bolletjeom »

In San Diego hebben ze een probleem. Er liggen zeehonden op een strandje dat bedoeld is voor kinderen.

Een rechter heeft nu bepaald dat de stad de zeehonden moet wegjagen. En dat creëert tegelijkertijd een dilemma, want in de federale wet worden deze dieren beschermd. Er mag dus geen geweld aan te pas komen.
De stad heeft tot donderdag de tijd om de zeerobben weg te jagen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt er een luidspreker geplaatst, waardoor hondengeluiden schallen.

Ik vind het belachelijk dat er uberhaubt een rechter zich "moet" buigen over dit vraagstuk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jaydee
Reisexpert

Re: zeehonden VS kinderen

Bericht door jaydee »

wat een dom gelul zeg. Laat die beessies lekker liggen!
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

kunnen de kids niet ergens anders heen verhuizen? vind het belachelijk als ze die beesten willen wegjagen :S
Seeker

Bericht door Seeker »

Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
myrte
Wereldreiziger

Bericht door myrte »

Seeker schreef:Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
Kwestie van macht. En alles voor je eigen lolletje in deze maatschappij...
RVE
Wereldreiziger

Bericht door RVE »

Ben benieuwd of de zeehonden in beroep gaan tegen deze uitspraak. Wat een idioot gedoe zeg |:(

Gun die beesten hun leefruimte en bouw voor die kids een zwembad. Er wordt al genoeg natuurlijke leefomgeving van dieren gejat voor menselijk gebruik. Bijvoorbeeld in Afrika. Das natuurlijk makkelijk, want de jachtluipaarden stappen echt niet naar het kadaster om hun leefgrond te claimen. Een soort modern kolonialisme.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketen :) Alsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.
jmksprangers
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door jmksprangers »

Dexter schreef:Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketen :) Alsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.
hoop dat je je eigen kinderen later beter behandelt dan zeehonden... *O*
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Seeker schreef:Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
Volgens mij gebeurd dat al een paar honderd jaar, zo heel erg 'nu' is het niet.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

jmksprangers schreef:
Dexter schreef:Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketen :) Alsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.
hoop dat je je eigen kinderen later beter behandelt dan zeehonden... *O*
Ehhh, zoals mijn antwoord al aanduidde heb ik het beste voor met de kinderen. Dieren zijn ondergeschikt :) Neemt niet weg dat ik dieren lief heb, ben donateur van de WNF, maar over dit soort pietluttigheden, wake up.
Plaats reactie