zeehonden VS kinderen
- bolletjeom
- Reisexpert
zeehonden VS kinderen
In San Diego hebben ze een probleem. Er liggen zeehonden op een strandje dat bedoeld is voor kinderen.
Een rechter heeft nu bepaald dat de stad de zeehonden moet wegjagen. En dat creëert tegelijkertijd een dilemma, want in de federale wet worden deze dieren beschermd. Er mag dus geen geweld aan te pas komen.
De stad heeft tot donderdag de tijd om de zeerobben weg te jagen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt er een luidspreker geplaatst, waardoor hondengeluiden schallen.
Ik vind het belachelijk dat er uberhaubt een rechter zich "moet" buigen over dit vraagstuk.
Een rechter heeft nu bepaald dat de stad de zeehonden moet wegjagen. En dat creëert tegelijkertijd een dilemma, want in de federale wet worden deze dieren beschermd. Er mag dus geen geweld aan te pas komen.
De stad heeft tot donderdag de tijd om de zeerobben weg te jagen. Naar alle waarschijnlijkheid wordt er een luidspreker geplaatst, waardoor hondengeluiden schallen.
Ik vind het belachelijk dat er uberhaubt een rechter zich "moet" buigen over dit vraagstuk.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: zeehonden VS kinderen
wat een dom gelul zeg. Laat die beessies lekker liggen!
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
kunnen de kids niet ergens anders heen verhuizen? vind het belachelijk als ze die beesten willen wegjagen :S
Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
Kwestie van macht. En alles voor je eigen lolletje in deze maatschappij...Seeker schreef:Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
Ben benieuwd of de zeehonden in beroep gaan tegen deze uitspraak. Wat een idioot gedoe zeg
Gun die beesten hun leefruimte en bouw voor die kids een zwembad. Er wordt al genoeg natuurlijke leefomgeving van dieren gejat voor menselijk gebruik. Bijvoorbeeld in Afrika. Das natuurlijk makkelijk, want de jachtluipaarden stappen echt niet naar het kadaster om hun leefgrond te claimen. Een soort modern kolonialisme.

Gun die beesten hun leefruimte en bouw voor die kids een zwembad. Er wordt al genoeg natuurlijke leefomgeving van dieren gejat voor menselijk gebruik. Bijvoorbeeld in Afrika. Das natuurlijk makkelijk, want de jachtluipaarden stappen echt niet naar het kadaster om hun leefgrond te claimen. Een soort modern kolonialisme.
Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketen
Alsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.

- jmksprangers
- Reisexpert
- Contacteer:
hoop dat je je eigen kinderen later beter behandelt dan zeehonden...Dexter schreef:Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketenAlsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.

Volgens mij gebeurd dat al een paar honderd jaar, zo heel erg 'nu' is het niet.Seeker schreef:Oh nu wilt de mensheid ook al bepalen waar dieren leven, leuk zeg, wat een vreemde wezens die mensen toch.
Ehhh, zoals mijn antwoord al aanduidde heb ik het beste voor met de kinderen. Dieren zijn ondergeschiktjmksprangers schreef:hoop dat je je eigen kinderen later beter behandelt dan zeehonden...Dexter schreef:Ik zie het probleem niet, lekker wegjagen. Kunnen toch ook ergens anders het strand bevuilen? Dat is het lot van de natuur, de mens staat bovenaan de voedselketenAlsof die zeehonden het iets interesseert, die beesten hebben toch nauwelijks zelfreflectie danwel bewustzijn.