Voor 424 retour in deze maand naar Thailand
Re: Voor 424 retour in deze maand naar Thailand
Rudi, laten we maar niks zeggen. Seeker weet het toch allemaal al 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Afspraak gemaakt, morgen om 10:25 bij de GGD in Heerlen, vreemd dat het zoveel moeite kost om dan een afspraak te maken, ben wel blij dat mijn ziektekostenverzekeraar het vergoed, laat ik vooral de prikjes nemen die ze me daar kunnen geven, dus als B zouden kunnen geven mogen ze die ook geven, prikjes vallen toch mee, maar laatste prikje was toen ik jong was, in het Roda stadion het nieuwe.
Jenny, ik had inderdaad al een en andere over de stomme prikjes gelezen, was me alleen even zoeken waar te doen, ik kwak eerst uit bij maastricht.
Jenny, ik had inderdaad al een en andere over de stomme prikjes gelezen, was me alleen even zoeken waar te doen, ik kwak eerst uit bij maastricht.
Die mensen hebben ook een agenda.Seeker schreef:Afspraak gemaakt, morgen om 10:25 bij de GGD in Heerlen, vreemd dat het zoveel moeite kost om dan een afspraak te maken,

En het is weekend!Xaipt schreef:Die mensen hebben ook een agenda.Seeker schreef:Afspraak gemaakt, morgen om 10:25 bij de GGD in Heerlen, vreemd dat het zoveel moeite kost om dan een afspraak te maken,
De GGD in Heerlen is overigens niet een heel goede GGD (ervaring van mijn broer). Vergeet absoluut niet te melden dat je met je Thaise vriendin rond gaat rijden en mogelijk ook op plekken komt waar niet veel touristen komen (als bv bij haar thuis), dat is een andere manier van reizen dan wanneer je alleen in 5* hotels verblijft.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Oke. ik heb jou en dit onderwerp maar ff zo lang mogelijk genegeerd. Maar nu ga ik toch maar even wat zeggen.
- Inenten, nederlandse condooms JA doen, zeker met die plannen van jou..
- Een buitenlandse vriendin of relatie met een buitenlandse kan best goed gaan. Mijn ex-huisgenoot is zelfs getrouwd met een meisje dat hij in Brazilie tijdens stage op de universiteit ontmoet heeft. MAAAAAAAAAR, geen van die goede voorbeelden die ik ken was de vrouw op internet op zoek naar buitenlandse mannen. Ook gingen deze jongens niet naar een land met het idee ik zoek een vriendin. Vrouwen die zelf op zoek gaan naar buitenlanders, ik zou heel erg wantrouwig zijn.
- Goed dat je ouders je nu wel laten gaan, aan de andere kant kan ik je moeder prima snappen. Zoals je nu op mij overkomt denk je niet echt verstandig na.. dat je een aanvullende UITKERING krijgt is ook nou niet echt een reden om te denken ze kan me wel uit huis gooien.
Veel succes pas op, maar ben niet teleurgesteld als na je wilde nacht er een prijskaartje aan blijkt te hangen.
- Een buitenlandse vriendin of relatie met een buitenlandse kan best goed gaan. Mijn ex-huisgenoot is zelfs getrouwd met een meisje dat hij in Brazilie tijdens stage op de universiteit ontmoet heeft. MAAAAAAAAAR, geen van die goede voorbeelden die ik ken was de vrouw op internet op zoek naar buitenlandse mannen. Ook gingen deze jongens niet naar een land met het idee ik zoek een vriendin. Vrouwen die zelf op zoek gaan naar buitenlanders, ik zou heel erg wantrouwig zijn.
- Goed dat je ouders je nu wel laten gaan, aan de andere kant kan ik je moeder prima snappen. Zoals je nu op mij overkomt denk je niet echt verstandig na.. dat je een aanvullende UITKERING krijgt is ook nou niet echt een reden om te denken ze kan me wel uit huis gooien.
Veel succes pas op, maar ben niet teleurgesteld als na je wilde nacht er een prijskaartje aan blijkt te hangen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Vast gewoon het spreekuur ofzo, ik zal niet weten, om 10:25 moet ik er zijn, ze gebruiken natuurlijk een agenda die het automatische plant, maar ik bedoelde meer dat ik eerst naar de info site verstuurd werd, en daar vervolgens niet locatie Heerlen vond, toen vond ik GGD Heerlen, toen werd ik naar azm verwezen ofzo, en toen werd ik eindelijk verwezen om een afspraak via internet te maken.Xaipt schreef:Die mensen hebben ook een agenda.Seeker schreef:Afspraak gemaakt, morgen om 10:25 bij de GGD in Heerlen, vreemd dat het zoveel moeite kost om dan een afspraak te maken,
Ik was eerste keer al bij site van huisarts geweest...
Ohja de GGD gaat het wat aan dat ik met Thaise vriendin ga rond trekken, maar er zit wat in, al weet ik niet of ik inderdaad bij haar thuis ga komen, maar vast wel haar appartement, ik had wel al voorstel dat ik haar ouders wou ontmoeten, maar ze spreken beide geen Engels.
( Even tijd in mijn eigen Agenda gaan zetten )
Tikva,
Anno 2009 vindt men liefde via internet, ik vertrouw Mintra gewoon, en ze is echt geen hoer, ze is al eerder in Europa geweest, ik heb wel met mijn skill om te onderzoeken op internet toch nagecheckt is het wel waar wat ze verteld, en ik kan je vertellen, wat jij bedoelt heb ik nog mailtje vandaag van gehad, dat is scam, trap er niet in, ik kan Mintra dus langer dan gister.
Ik denk wel degelijk verstandig na, alleen ik geloof niet dat ik hier verteld heb waarom ik zoon aanvullende uitkering zou krijgen wanneer ik op mezelf woon, enzo, maar ik had natuurlijk makkelijk op kamers gekunt, dat is te betalen, maar goed ik heb mijn ouders duidelijk gemaakt dat ik liever niet alleen woon.
En ik geloof dat ik weer teveel prive informatie heb los gelaten, en dat er verwarring bij sommige mensen komt, maar de adviezen die ik heb gekregen ware zeker bruikbaar, de stomme spuitjes enzo, zonder de adviezen had ik mijn eigen gezonde verstand gewoon laten denken, Ik ben niet zoon slappeling die overal spuitjes voor nodig heeft, mijn afweersysteem faalt namelijk nooit ( Mijn gedachte ).
Weet je ik ben vooral blijk dat ik met gerust hart aan de voorbereiden kan beginnen de stomme spuitjes zetten, en de rest wat ik moet doen, en dan ga ik de tijd van mij leven hebben, want ik ben nog nooit verder dan Schotland geweest, en ik vloog pas met mijn 20e.
Bedankt voor de adviezen voor de spuitjes, ik vindt ze stom, maar zal vast nodig zijn, ( Ga ze ook laten zetten )of ja verstandig, ik loop ook 8 km, en jullie pakken daar de bus voor in nl( Misschien ), dus het woord aanbevolen neemt iedereen anders op.
Mijn doel van registratie hier was ook voor adviezen en dergelijke.
* Behoorlijk lastig dat ik een notificatie krijg van mijn eigen post *
Laat weten welk Thais vrouwtje je uitgekozen hebt via het internet, en hoe ze heeft bevallen. Mooi verhaal man! Enneh, hoeveel km je ook hardloopt en gezond eet, geloof president Zuma niet dat je het HIV virus van je lul kunt afspoelen na de sex 

Je weet toch dat er mensen zijn die koste wat koste van medicijnen willen afblijven? Ik ben een van die mensen die zonder al die vieze troep leeft, alleen ben ik wel weer zo dat ik wel doe wanneer dus ECHT nodig is, zoals de condoom bijvoorbeeld.Dexter schreef:Laat weten welk Thais vrouwtje je uitgekozen hebt via het internet, en hoe ze heeft bevallen. Mooi verhaal man! Enneh, hoeveel km je ook hardloopt en gezond eet, geloof president Zuma niet dat je het HIV virus van je lul kunt afspoelen na de sex
Moet eerlijk toegeven ik heb me teveel laten inspireren door bepaalde dingen, geen zin om te noemen, wel te maken met Aziatische cultuur.
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zal even iets heeel heel heel persoonlijks zeggen. Sjesus wat ben jij een domme Klojoo!!!!!!!!
zo! dat moest er even uit!
En die reactie is veroorzaakt door 1 zinnetje ( niet door je vragen, of je plannen, of je spelling, of je thuis situatie of wat dan ook)
LAAT JE INENTEN!!
Het gaat de GGD niet aan wat je in Thailand gaat doen...het gaat JOU wat aan! en aangezien je goed medisch advies wilt hebben zal je ze moeten vertellen wat voor reis je maakt.
Er zitten namelijk hele andere risico's aan langdurig omgaan met de locale bevolking of je resort niet uitkomen (zoals veel mensen doen).
Buiten europa zijn een helehoop ziektes die we hier allang onder controlle hebben maar die op andere plekken gewoon bij het grootste deel van de bevloking nog aanwezig is.
Je kunt ziek worden en doodgaan van het inademen van lucht dat net besmet is door een hoestende tbc patient, of net besmette Hepatitis b'er....
verder vind ik je wel leuk hoor

zo! dat moest er even uit!
En die reactie is veroorzaakt door 1 zinnetje ( niet door je vragen, of je plannen, of je spelling, of je thuis situatie of wat dan ook)
misschien kun je dan even uitleggen wat je van mijn vind? was ik dan wel slap toen ik op mijn veertiende met spoed een bloedtransfusie moest en zo een sloot Hepatitis virus binnen kreeg? En was ik super slap omdat het virus chronisch werd? en was ik dan helemaal een watje toen ik de deur niet meer uit kon tijdens de 6 maanden durende chemo kuur die ik pas 20 jaar later mocht krijgen???Ik ben niet zoon slappeling die overal spuitjes voor nodig heeft, mijn afweersysteem faalt namelijk nooit ( Mijn gedachte ).
LAAT JE INENTEN!!
Het gaat de GGD niet aan wat je in Thailand gaat doen...het gaat JOU wat aan! en aangezien je goed medisch advies wilt hebben zal je ze moeten vertellen wat voor reis je maakt.
Er zitten namelijk hele andere risico's aan langdurig omgaan met de locale bevolking of je resort niet uitkomen (zoals veel mensen doen).
Buiten europa zijn een helehoop ziektes die we hier allang onder controlle hebben maar die op andere plekken gewoon bij het grootste deel van de bevloking nog aanwezig is.
Je kunt ziek worden en doodgaan van het inademen van lucht dat net besmet is door een hoestende tbc patient, of net besmette Hepatitis b'er....
verder vind ik je wel leuk hoor

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Omdat zoveel mensen zwak zijn in dit land door dat ze gewoon geen afweersysteem hebben en blabla belanden deze mensen in ziekenhuis, hoe beland je als 14 jarige nou in ziekenhuis? Sorry dat ik er zeg kan me niet voorstellen hoe dat zou gebeuren, of je moet een ongeluk gehad hebben of ernstig ziek. ik vindt mij nog steeds gezonder en ben zeker van mening dat mijn afweersysteem beter is dan van gemiddelde Nederlander.
Enige waar mijn systeem vast geen weerstand tegen bied is tegen een zwarte auto die je omver rijdt...., yes I was there that day, in the city.
Wist je dat veel Nederlanders hun beschermlaag op hun lichaam bijna helemaal weg wassen? Ik vindt veel beetje bangmakerij nu is er weer een griep actief, gaan ze wat dieren doden die het niet hebben ofzo...
Maar waarom denk je dat ik wakker ben? Ik ga voor die stomme spuitjes dadelijk naar de GGD.
Wisten jullie dat je rijk kunt worden door vrijwillig pillen slikken en spuitjes in je zetten, en dan een hele tijd in de kliniek blijven.
Enige waar mijn systeem vast geen weerstand tegen bied is tegen een zwarte auto die je omver rijdt...., yes I was there that day, in the city.
Wist je dat veel Nederlanders hun beschermlaag op hun lichaam bijna helemaal weg wassen? Ik vindt veel beetje bangmakerij nu is er weer een griep actief, gaan ze wat dieren doden die het niet hebben ofzo...
Maar waarom denk je dat ik wakker ben? Ik ga voor die stomme spuitjes dadelijk naar de GGD.
Wisten jullie dat je rijk kunt worden door vrijwillig pillen slikken en spuitjes in je zetten, en dan een hele tijd in de kliniek blijven.
Haha!Tikva schreef:Oke. ik heb jou en dit onderwerp maar ff zo lang mogelijk genegeerd. Maar nu ga ik toch maar even wat zeggen.
1. Zeg er bij de GGD ook ff bij dat je van plan bent om sex met locals te hebben Seeker! Dan krijg je misschien gelijk een berg bonusprikken

2. Ik las ergens dat je onderhandelen nogal moeilijk vond Seeker. Ideetje: je kunt een lagere prijs voorstellen, maar een alternatief is misschien om aanvullende diensten te vragen voor dezelfde prijs

Laatst gewijzigd door El Niño op 08 jun 2009 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
He Seeker.....

Is de PVV niet die partij die het importeren van buitenlandse bruiden aan banden wil leggen? Niet zo'n handige stem dan heAls ik na 1 maand terug kom lijkt me niet dat ze mij op straat laten staan, ik maak mijn ouders zo gek dat ze me toch laten gaan, of ze er blij mee zijn is wat anders, mijn familie stemt op de linkse elite ( Ik PVV ), maar ze vinden maar niks dat ik met een Thaise ga, en ik hoop dat het gewoon goed zal gaan.

Go Dexter, Go! Mas van dit, mas, masDexter schreef:Laat weten welk Thais vrouwtje je uitgekozen hebt via het internet, en hoe ze heeft bevallen. Mooi verhaal man! Enneh, hoeveel km je ook hardloopt en gezond eet, geloof president Zuma niet dat je het HIV virus van je lul kunt afspoelen na de sex

Klopt, maar het is zelfde partij die de ideologie de islam wil tegen houden, en daarom stem ik, ik moet nog een uitzonderings wet bedenken voor niet moslims enzo.ErikB schreef:He Seeker.....
Is de PVV niet die partij die het importeren van buitenlandse bruiden aan banden wil leggen? Niet zo'n handige stem dan heAls ik na 1 maand terug kom lijkt me niet dat ze mij op straat laten staan, ik maak mijn ouders zo gek dat ze me toch laten gaan, of ze er blij mee zijn is wat anders, mijn familie stemt op de linkse elite ( Ik PVV ), maar ze vinden maar niks dat ik met een Thaise ga, en ik hoop dat het gewoon goed zal gaan.
Ik ga zo Mandela even op de boot zetten (en vervolgens uitzwaaien), maar kan niet wachten op de volgende aflevering van deze internetsoap!
ps. Weet iemand wat ik zometeen ga doen?
ps. Weet iemand wat ik zometeen ga doen?