Voor 424 retour in deze maand naar Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Seeker

Voor 424 retour in deze maand naar Thailand

Bericht door Seeker »

Ik wou deze even delen, als je deze maand nog een ticket boekt voor 30 juni, en in juli terug komt, kost dat bij thailand travel 399 euro, kost het met reservering 424, ik zelf ben verplan om snel te gaan, binnen 2 weken, nadat ik op keuring geweest ben bij Landmacht.

http://www.thailandtravel.nl/tickets.ph ... ckets&id=2

Succes
Jenny
Reisexpert

Re: Voor 424 retour in deze maand naar Thailand

Bericht door Jenny »

Ik hoop dat het je lukt stoelen te vinden voor die prijs op zo'n korte termijn!

Vaak betreft het nl een 'vanaf' prijs, en zeker in het hoogseizoen raken de goedkope plekken snel uitverkocht. Zeker omdat het soms maar een zeer beperkt aantal stoelen is wat weg gaat als aanbieding. Voor de andere tickets betaal je al snel 100den euro's meer.

Dus als je deze zomer nog weg wilt, wacht niet te lang!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Seeker

Bericht door Seeker »

Jenny schreef:Ik hoop dat het je lukt stoelen te vinden voor die prijs op zo'n korte termijn!

Vaak betreft het nl een 'vanaf' prijs, en zeker in het hoogseizoen raken de goedkope plekken snel uitverkocht. Zeker omdat het soms maar een zeer beperkt aantal stoelen is wat weg gaat als aanbieding. Voor de andere tickets betaal je al snel 100den euro's meer.

Dus als je deze zomer nog weg wilt, wacht niet te lang!
Ik zit met de Militaire keuring die ik 11 Juni heb, ik weet niet of ik er door komja of nee, maar kans is groot, en dan moet ik weten wanneer ik de amo heb, goed denk zelf niet tussen 17-06 16-06.

Kostenoverzicht

* Omschrijving
* Datum
* Aantal x Prijs
* Totaal
* Emirates (Aktie Economy Class)
* 16-06-09 t/m 16-07-09
* 1 x € 399,00
* € 399,00
* Reserveringskosten
* 1 x € 25,00
* € 25,00
*
* Totale reissom
* € 424

Dit is de prijs die ik krijg wanneer ik het bereken, nog goedkopere dan last minute die ik voor 494 gevonden had, maar met alle andere kosten erboven op 557 zat.

16-06 tm 16-07 zijn toch 30 dagen he?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Seeker schreef: 16-06 tm 16-07 zijn toch 30 dagen he?
nee, 31 dagen, de dag van aankomst telt ook mee. (maar afhankelijk van je vlucht kun je de 16de vertrekken en de 17de aankomen, dat zijn precies 30 dagen.)

waarom moet je op de keuring wachten? je kan hen toch zeggen dat je je vakantie al geboekt hebt en tijdelijk niet beschikbaar bent, of niet? sorry, ik heb geen verstand van het leger...
Seeker

Bericht door Seeker »

Als je dat van te voren meld ja, en nu heb ik ze gemaild of ik een maand op vakantie kan gaan in Juni/Juli, ik werk er nog niet maar kan me voorstellen dat je moet melden wanneer je op vakantie gaat, ik moet 11e voor keuring, de kans bestaat dat ik dus afgekeurd word, maar heb ook grote kans om goed te keurt worden.

Nu zit ik alleen met een probleem dat is mijn ouders, ik vindt het belachelijk dat ze mij eruit willen zetten op moment dat ik vliegtuig naar Bangkok neem, heb wel al op een woning gereageerd die in Juli vrij komt, maar eigenlijk wil ik helemaal niet huis uit, maar wil ook niet dat zei mij het verbieden.

Die meid uit Thailand die ik kan heeft in iedere geval geen verhalen verzonnen, foto´s zeggen meer dan worden, ik had even op internet onderzoek gedaan, voor zekerheid, omdat er zo negatief over gedaan wordt, nou zij man in sportschool ik moest haar niet vertrouwen en alles in kluisjes leggen, in hostels heb je zeker kluisjes meestal he?

Ik vertrouw haar wel, maar met kluisjes dat is zelfs bij vrienden nooit een slecht idee.
Margahayu
Reiziger

Bericht door Margahayu »

Hoe is de inflight service bij emirates? zijn er ook gratis alcoholische drankjes beschikbaar?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

in tegenstelling tot veel andere islamitische maatschappijen, serveert Emirates wel alcoholische drankjes aan boord. als ik me niet vergis zijn bier en wijn gratis.

maar hoeveel drink je nu tijdens een vlucht dat dit echt relevant is :?
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

De keer dat wij met Emirates vlogen was er een goede entertainment set aan boord en het eten was, voor vliegtuigbegrippen, erg goed.
alcohol doen we niet aan dus dat kan ik je niet vertellen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Seeker

Bericht door Seeker »

Margahayu schreef:Hoe is de inflight service bij emirates? zijn er ook gratis alcoholische drankjes beschikbaar?
Drink niet echt veel alcohol, en voor goedkope vluchten ga ik niet teveel verwachten. Heb de vlucht geboekt, hopelijk zullen er geen problemen zijn, alleen jammer dat ik echt geen andere optie heb dan liegen over de bestemming.

Ik ga zogenaamd een maand backpacken in Scotland.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

En dan poepbruin terug komen uit Schotland? O-)

Je valt door de mand Seeker. Je hebt straks een fantastische vakantie gehad waar je met niemand over kan praten. Je kan geen souveniers kopen, geen foto's maken. Is dat wat je wilt? Praat met je ouders, probeer het uit te leggen, zoek een reisgenoot om je ouders gerust te stellen, DOE IETS.
Seeker

Bericht door Seeker »

Jenny schreef:En dan poepbruin terug komen uit Schotland? O-)

Je valt door de mand Seeker. Je hebt straks een fantastische vakantie gehad waar je met niemand over kan praten. Je kan geen souveniers kopen, geen foto's maken. Is dat wat je wilt? Praat met je ouders, probeer het uit te leggen, zoek een reisgenoot om je ouders gerust te stellen, DOE IETS.
Ik heb al gezegd dat ik bij reis bureau mij tickets zou boeken, en dat ik zou zorgen dat ik alle nummers door zou geven, ik heb een reisgenoot in Thailand, dat is meid waar ik over had, en dat is de reden dat mijn ouders mij proberen te verbieden, ik mag niet zelf bepalen blijkbaar naar welk land ik ga.

Wat moet ik dan doen? Zeggen dat ik naar Tokio ga? Ik ben ten einde raad, mijn ouders willen mij gewoon koste wat kost verbieden, en dan huis uitzetten, ik weet niet wat ik moet doen, ik kan wel op mij zelf gaan wonen, maar ik wil niet alleen wonen, das zo saai.

Als je geen vrienden hebt kun je zo moeilijk toveren, en ik ga niemand zijn vakantie betalen omdat mijn ouders mij behandelen als een gehandicapt kind, toen ik in feb voor 26 feb een week naar Londen wou gaan, tickets had aan 30 euro mocht ik ook niet, en nu mag ik niet naar Thailand maar zou wel naar andere landen mogen? Ik wou dat ik het zonder liegen, maar zei blijven erbij dat ze me uit huis zetten wanneer ik ga.

Niet dat ik me niet zou redden, krijg wel een aanvulling, maar ik wil gewoon nog niet op mijzelf, ik had eerst van zoiets ik ga gewoon 1 maand, en dan zullen ze mij zo gaan missen dat ik gewoon naar binnen kom, maar mijn ouders vooral mijn moeder gooit ons er gewoon uit, mijn zus heeft bijvoorbeeld al mijn jongere broer in huis.

( Ik heb btw al eens iemands reis betaald omdat ik anders toen niet kon gaan, maar dat was voor mijn ex vriendin, 4 dagen naar schotland, bekant 1000 euro gekost )
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik doelde op een Nederlandse reisgenoot. Misschien een oproepje plaatsen op dit forum?

Wat is de reden dat je niet mag gaan van je ouders? Is het die vriendin, of is het Thailand (of Azie) in het algemeen? Zou je wel met een groepsreis mogen? Je kan dan mogelijk minder met je vriendin zijn, maar je kan wel het land en de cultuur iets beter leren kennen. Een maand optrekken met iemand (je vriendin) die je nog nooit gezien hebt, is LANG. Wat als het toch niet klikt tussen jullie twee? Misschien is het veiliger om nu maar een weekje (ofzo) samen te zijn, en later nog een keer terug te gaan. Als jullie liefde echt is, dan kunnen jullie dat aan!
Seeker

Bericht door Seeker »

Het is dus echt die vriendin, mijn familie heeft duidelijk wat tegen meiden niet uit Europa, en ik zei nog zo, ik ga voor de cultuur, het is dus bedoeling dat ik zoveel mogelijk hostels/guest houses boek, ik ben trouwens niet zo zeer bang dat niet klikt hoor, ik kan me goed aanpassen en zij ook.

Ik ga ook een maand omdat ik ook wel weet dat er veel te zien is in Thailand, buiten mijn vriendin gaat ze me reis gids zijn, we gaan 4 dagen naar Bangkok, we gaan daarna in een andere stad zitten, en op diverse eilanden, ik kan mijn vriendin al hele tijd en is gewoon een geweldige meid, ben niet bang dat fout gaat.

Maar ik heb wel een andere bureau gecontracteerd, maar ik kan haar via hyves, zij is in dit jaar in Nederland geweest, maar toen had ik een vriendin, maar ik heb nu dus ook dat bureau gecontracteerd, ik heb mijn tickets nog niet kunnen betalen, maar ik ben eigenlijk zeker om die datum te gaan. Heb tickets niet kunnen betalen, omdat ze geen betaalmogelijkheden gaven, tijdens het boeken.

Ik zit overal met dillema´s je kunt wel je vriendin gaan wantrouwen omdat een bemiddelings buro dat mooi schrijft, maar toch was zij als eerste, en ik geloof niet dat ze me voor gek ligt te houden, buiten flauwe grapjes dan, maar goed dat bemiddelings buro biedt groepreizen aan.

Das trouwens wennen dat je vriendin in andere tijdzone zit, wanneer het hier 2 a 3 uur snachts is krijg ik bijvoorbeeld een smsje van haar binnen.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

heb je er wel eens aangedacht wat je je ouders aandoet als er iets gebeurd in Schotland of in Thailand?
En ga je daar zelf mee kunnen leven
Stel dat zij ongelooflijk in de stress naar schiphol rijden omdat er in schotland een toestel van de baan is geraakt.
Of dat ze een telefoontje krijgen dat jij een brommer ongeluk hebt gehad en in het ziekenhuis ligt...in Thailand.

ik zou toch kijken of je het niet alsnog verteld op het moment dat je in het vliegtuig zit....als je het echt niet kunt melden voor die tijd.
Jenny, heeft ook een punt. Het gaat sowieso uitkomen!! en voor liegen zal je harder gestraft worden dan voor niet luisteren!
Nu dreigen ze jou het huis uit te zetten maar ik kan me voorstellen dat ze je nooit meer willen zien (of een aantal jaar ofzo) als je zo'n leugen tegen ze verteld hebt en je alsnog uit huis knikkeren.

Denk jij echt dit geheim te kunnen houden en thuis te kunnen blijven wonen?? geen verhalen of foto's van schotland..hoe ga je dat oplossen?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Seeker

Bericht door Seeker »

Foto´s van Schotland is probleem niet, maar goed ik heb weer bewezen hoe slecht ik kan liegen, ik heb vanmorgen tegen mijn ouders gezegd dat ik toch naar Thailand ga, en dat ik wel in iedere land een meid kon krijgen en ik belachelijk vindt dat zij daar zo op oordelen, als je zulke meiden leuk vindt en land ook dan moet daar niks mis mee zijn.

Als ik na 1 maand terug kom lijkt me niet dat ze mij op straat laten staan, ik maak mijn ouders zo gek dat ze me toch laten gaan, of ze er blij mee zijn is wat anders, mijn familie stemt op de linkse elite ( Ik PVV ), maar ze vinden maar niks dat ik met een Thaise ga, en ik hoop dat het gewoon goed zal gaan.
Gesloten