Waar wil je niet meer naar TERUG?
Re: Waar wil je niet meer naar TERUG?
DELHI!!! Zonder daarbij de rest van het land tekort te willen doen, want daar ga ik graag nog eens terug op vakantie. Delhi was echter teveel van het goeie, ik heb me er geen moment op m'n gemak gevoelt, iedereen die ik er tegenkwam probeerde je op de een of andere manier (maar vooral op een verkeerde!) geld af te troggelen. En de toeristische bezienswaardigheden vond ik ook niet echt bijzonder, dan heeft India echt wel meer te bieden.
1 Lichtpuntje van die stad, de metro... kon je je lekker in schuil houden.
1 Lichtpuntje van die stad, de metro... kon je je lekker in schuil houden.
Ik zit nog steeds in Marokko, momenteel in Tinehir. Ik ben begonnen in Casablanca, daarvandaan ben ik naar Marrakech gegaan. Nu ben ik met een rondje om de Atlas bezig Ouzazarte, Sahara, Tinekir, Todra Gorge) bezig, en overmorgen ga ik weer richting noorden om de andere koningsteden te bezoeken.bolletjeom schreef:heb je de rest van Marokko wel leuk gevonden? of ben je alleen in Marakech geweest?
Marokko is absoluut mooi, alleen is het 's avonds/'s nachts aan de koude kant (rond het vriespunt). Ik zit nu dus op bed met thermo-ondergoed aan, twee truien en een bodywarmer. De ramen en deuren (enkel glas) sluiten niet en dus waait het aardig door. Brrrr. >:O
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Wereldreiziger
Ik sluit me aan bij Tom...Delhi nooit meer!!!
Was het begin en het einde van onze India-Nepal trip en de laatste dagen daar waren er echt te veel aan.
Er was echt niks wat me kon bekoren..
Was het begin en het einde van onze India-Nepal trip en de laatste dagen daar waren er echt te veel aan.
Er was echt niks wat me kon bekoren..

als je dit nog leest jenny:
hou wat tijd vrij voor fez, is zeker een paar dagen waard. de souks zijn leuker dan die van marrakech.
ga het beste broodje van fez eten bij tohami, door de babboujeloud rechts en dan in het hoekje aan je rechterhand.
en ga nog eens terug naar marrakech, verdient echt een tweede kans! en er zijn echht wel lekker goedkope restaurantjes.
en de medina is ook leuk, wel ff wennen, vooral de straatjes waar je de toeristen kwijtraakt en heerlijk verdwaald bent
hou wat tijd vrij voor fez, is zeker een paar dagen waard. de souks zijn leuker dan die van marrakech.
ga het beste broodje van fez eten bij tohami, door de babboujeloud rechts en dan in het hoekje aan je rechterhand.
en ga nog eens terug naar marrakech, verdient echt een tweede kans! en er zijn echht wel lekker goedkope restaurantjes.
en de medina is ook leuk, wel ff wennen, vooral de straatjes waar je de toeristen kwijtraakt en heerlijk verdwaald bent

amassakoul
als ik een goedkoop ticket naar Marakech vind, zal ik er eens over nadenken om een nachtje te blijven (ipv meteen een bus naar het zuiden te nemen)tom schreef:als je dit nog leest jenny:

ik vertrek morgenvroeg naar Fez.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Tunesie, echt te irritante mensen (niet allemaal natuurlijk maar wel veel) en geen mooi land.
Turkije doet me ook niet zo veel.
Turkije doet me ook niet zo veel.
Turkije en Tenerife!
echt niet meer nodig om terug te keren
echt niet meer nodig om terug te keren
- bolletjeom
- Reisexpert
als jullie turkije afserveren....zijn jullie dan ook in het midden en oosten geweest??? zeg maar, alles rechts van Capadocië ?
of alleen de kust en de regio rond Istanbul?
want anders moet je toch oost turkije weer terug zetten op de wensenlijst hoor !!! het lijkt wel een ander land, veel vriendelijkere mensen, veel puurder. ,....en dan heb ik maar een klein stukje gezien.
want anders moet je toch oost turkije weer terug zetten op de wensenlijst hoor !!! het lijkt wel een ander land, veel vriendelijkere mensen, veel puurder. ,....en dan heb ik maar een klein stukje gezien.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
DAKAR ... By far de meest irritante, lelijke en vieze stad ever!!! Overal in Afrika heb je wel dat aanklampen en zo maar nergens zo erg als in Dakar ..
bolletjeom schreef:als jullie turkije afserveren....zijn jullie dan ook in het midden en oosten geweest??? zeg maar, alles rechts van Capadocië ?
ben inderdaad alleen bij de kust geweest. Moet zeggen dat het me gewoon niet zo trekt maar misschien dat ik het er toch eens op ga wagen

- bolletjeom
- Reisexpert
Wat is Phnom Penh een ongelooflijk vieze stinkstad (geworden)
Of het was me in 2004 niet opgevallen of ik was toen meer gewend omdat ik uit Vietnam kwam ipv schoon Laos....maar pppfff, hinkstapsprong over de afval en overal stinkend water
als je daar alles gezien hebt blijf je niet voor je plezier nog een dagje langer.
Of het was me in 2004 niet opgevallen of ik was toen meer gewend omdat ik uit Vietnam kwam ipv schoon Laos....maar pppfff, hinkstapsprong over de afval en overal stinkend water

als je daar alles gezien hebt blijf je niet voor je plezier nog een dagje langer.
Goeie tip Rudi! Zoals velen op deze site wel weten heb ik ook een afkeer van ranzigheid (zoals die gorigheid in India
). Als ik dat rondje Vietnam, Loas, Cambodja ooit doorzet dan zal ik er rekening mee houden
.
Ik volg je weblog trouwens. Wanneer komt er weer een update?

Ik volg je weblog trouwens. Wanneer komt er weer een update?
mee eens. been daar ook maar 3 dagen ofzo geweest.
toch vind ik de stad zeker wel het bezoeken waard. los van tuol sleng.
toch leuk om er rond te lopen en eigenlijk hele vriendelijke khmer daar ontmoet.
toch vind ik de stad zeker wel het bezoeken waard. los van tuol sleng.
toch leuk om er rond te lopen en eigenlijk hele vriendelijke khmer daar ontmoet.
amassakoul
- bolletjeom
- Reisexpert
Phnom Penh is zeker een bezoek waard....maar niet een plek om naar terug te keren
@ erik
verhalen volgen morgen ofzo......nu eerst even slapen
@ erik
verhalen volgen morgen ofzo......nu eerst even slapen

Ik hoef niet zo nodig terug naar New York. Ik ben niet zo van de grote steden, hoewel ik Peking, waar ik nu zit, zeker wel kan waarderen. De shows die ik gezien heb, waren mooi, maar verder.... Weinig cultuur naar mijn mening.