Ten eerste begroet ik mijn vriend als die niet mee was. Dan kijk ik snel de post door (en wanneer de nood hoog is gaat de post mee naar het toilet). Dan gaat de tas open. Gaat alles eruit wat in de was kan inclusief alles dat ik aan heb en dan verdwijn ik onder de douche. Het is niet dat ik de reis van me af moet spoelen maar anders begin ik niet fris aan mijn "thuisperiode" ofziets...zo voelt dat tenminste....en dan loop ik naar de compu om dit forum te checken en mijn mail.
Vandaag ging het een beetje anders. Ik moest niet alleen mijn vriend een knuffel geven maar ook een overactief stuiterend oppashondje. Nog voordat ik kon douchen moest mijn vriend me iets vertellen...ohoooh

Lief oppashondje had de dag ervoor LETTERLIJK mijn laptop opgegeten!!!!

Er zit geen toets meer in het toetsenbord! Nu baal ik dus flink want de bejaarde compu waar ik nu achter zit kan ik de helft maar mee....en er staan belangrijke dingen op mijn laptop...en die is nu dood

(voor de mensen die contact hebben met de eigenarese van dit hondje...ze is nog op vakantie en weet nog van niets...sssst, dus)
Maar goed
Hebben jullie ook een ritueel als je thuis komt. Doe je dingen standaard in een bepaalde volgorde?