Ik heb vandaag een rugzak bij de wit aangeschaft. Kom ik thuis blijkt het een vrouwenmodel te zijn

Ik ben vrij lang, 1.91. Ik denk dat ik gewoon even terug ga en een andere uit ga zoeken. Het is overigens een low-alpine.bolletjeom schreef:voor een kleine man kan een vrouwenrugzak soms wel goed zitten.
Ik weet niet hoe groot je bent?
aan de andere kant...als je hem goed vind zitten maakt het niet veel uit. Het zijn vooral de schouderbanden die iets eerder naar de zijkant terug lopen om borsten te ontzien. dat zit onder de oksel soms wat minder prettig.
Omdat ik sowieso niet meer dan 65 liter nodig heb. Maar ik ben inderdaad een beetje suf bezig geweest, had beter op moeten letten. Maargoed, ik ga gewoon even terug en zoek een andere uit. Waarom heb je eigenlijk zo'n grote?:o Ik ga 2 maanden naar india en denk dat ik aan 65 liter wel genoeg heb. Maar vind het trouwens ook wel vreemd, ik vroeg aan die vrouw of ze een rugtas kon aanraden en dan neem je toch aan dat ze een mannenmodel voor je paktErikB schreef:Haha. Sorry hoor, maar dit klinkt wel heel suf.
En waarom kies je dan ook een rugzak met een "vrouwenvolume".
Ik ben kleiner dan jij maar heb een Low Alpine 75+20........
Dan naai je er toch een vlaggetje overheen? Ik zie het probleem niet...kohraya schreef:Tenzij er 'Lady' op je backpack staat ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten