Ik zou gaan studeren HBO diermanagement in friesland en ik ben daar ook echt heengegaan, maar dat was helemaal niks en ik had er echt spijt van. Na drie weken was ik het zat en ben ik weer naar huis gegaan (Zoetermeer bij Den Haag). Ik dacht dat ik die studie zou graag zou willen doen dat ik wel in leeuwarden zou kunnen wonen maar nee. Dit klinkt misschien overhaast, maar ik weet wanneer ik iets niet wil en ik heb er nooit spijt van gehad.
Nu woon ik dus bij mijn ouders, ik heb inmiddels een relatie met dave een van de jongens uit londen en we houden het nu al bijna een halfjaar vol met skypen en op en neer naar londen/zoetermeer 1 x keer per maand. 12 maart ga ik voor de laatste keer naar londen, dan naar maleisie en dan naar australie met zn 2en!
Al is dit maar een plan voor een jaar, toch ben ik er blij mee. Ik maak me soms zorgen over mn toekomst, dit weekend word ik 20 en ik heb alleen mn havo, ik vind dat ik wel een hbo moet doen maar ik wil gewoon niet 4 jaar hier nederland zitten en vastzitten aan die studie. Ook weet ik totaal niet wat voor studie ik zou willen doen of wat voor baan ik zou willen. Het liefst zou ik in het buitenland willen werken maar ik weet niet goed hoe. Het is lastig maar voorlopig ga ik me concentreren op australie.
Ik ga nooit meer plannen maken voor de tijd na een reis en ik raad vooral jonge mensen aan dat ook niet te doen.
Zo dat was lekker van je afschrijven