Waar kun je heen voor €150 - €250 - stedentrip?

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
Erik
Site Admin

Re: Waar kun je heen voor €150 - €250 - stedentrip?

Bericht door Erik »

bolletjeom schreef:les 1
je kunt nooit ergens goekoop heen op vrijdag en terug op zondag
les 2
de goedkoopste vluchten vind je niet een maand van te voren maar 3 maanden van te voren
Helaas hebben sommige mensen een beroep waarin het lastig is om een paar maanden vooruit te plannen en dus een reis te boeken. :)
Tikva schreef:Ons tripje naar dublin kosten ons voor (zaterdag heen, maandag terug) incl. alles dus ook tickets, accomodatie en zelfs de jameson brewery tour.. 260 euro met 2 personen.
Hoe heb je dit tripje gevonden, waar geboekt en wat is de exacte data dat je gaat, aangezien dat ook redelijk wat verschil uit kan maken. Wie weet is dat dan nog een alternatief!
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik kan me vaag herinneren dat Tikva toen gereageerd heeft op zo'n mega aanbieding van Ryanair ofzo waar ze voor €1 vluchten in de uitverkoop deden...toch?

op zo'n korte termijn zal je gewoon niet meer van die goedkope vluchten vinden, zeker niet met de data die je zoekt.
Gister kwam skyscanner met goedkoopste alternatief de UK. en die zeten rond de €60 per vlucht..meen ik
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

bolletjeom schreef:ik kan me vaag herinneren dat Tikva toen gereageerd heeft op zo'n mega aanbieding van Ryanair ofzo waar ze voor €1 vluchten in de uitverkoop deden...toch?
Klopt inderdaad helemaal!

Ben afgelopen weekend geweest. Vrijdag heen en zondag weer terug vanaf dusseldorf. Heb dat ook eerder gedaan en toen zijn we voor 42 euro (1+1 euro + 4*5 euro creditkaartfee waar je niet onderuit kan) naar Lagos in de Algarve gevlogen.

Je moet dus gewoon een beetje geluk hebben en flexibel kunnen zijn met je data.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

die mega aanbiedingen van ryanair blijven leuk, zo vloog ik voor 32 euro retour naar London en denk dat ik nog wel vaker zulke tripjes ga doen..

berlijn was niet echt duur ben met de trein gegaan, afgelopen weekend een weekendje erfurt dat ook rond de 150 euro lag..

toen ik in Budapest woonde heb ik ook veel goedkope tripjes met trein en vliegtuig gemaakt..

soms is het alleen wel goed zoeken naar goede aanbiedingen en het is fijn als je niet aan data gebonden bent..
panky
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door panky »

Als je vroeg genoeg boek kan ja vanuit Eindhoven met Ryanair naar Stockholm vliegen voor 2 cent. Met luchthavenbelasting wordt het wel ca. €40,-. Met eenbeetje pech kost een retourtje 9 euro. Desal niet te min houd je alsnog voldoende geld over om daar uit te geven :)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

We hebben nog een goedkoop ticket naar Berlijn gevonden, maar londen lijkt ons net wat specialer / leuker. Ook lijkt het ons een geschikt moment om nu te gaan aangezien de euro en de pond vrijwel evenveel waard zijn.

We zoeken nu dus nog een hotelletje voor een stelletje _O- :) Iemand die wat leuke plekjes weet die niet te duur zijn?
Heb ook gehoord dat het een optie is om van die zakenhotelletjes te nemen, maar waar zou je die kunnen vinden?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik denk bij Heathrow, maar daar zou ik niet gaan zitten.
Misschien is dit wat? http://www.hotelformule1.com/gb/hotel-2 ... ndex.shtml
Kijk anders ff op expedia.nl
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

ErikB schreef:Ik denk bij Heathrow, maar daar zou ik niet gaan zitten.
Misschien is dit wat? http://www.hotelformule1.com/gb/hotel-2 ... ndex.shtml
Kijk anders ff op expedia.nl
Eh, doe maar niet. Dit is bij de Eastenders :P
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... gland.html

Ik heb voor de gein ff zitten kijken, maar het zal niet meevallen om iets centraals en goedkoop te vinden. Ik vond er eentje (35 Euro) maar die schijnt volgens de recenties nogal ranzig te zijn :-)
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/qsc ... tid=115931. Misschien moet je eens googlen op B&Bs of op hostelsites kijken. Als je iets van expedia.nl boekt voor 50 Euro ofzo, boek dan iets met een goede metroverbinding (Paddington of Hammersmith bv).
bolletjeom
Reisexpert

mooie overnachtingsplek bij hyde park in de buurt
70 pond per nacht
http://www.lindenhousehotel.co.uk/tariff.htm
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

goed punt van je erikb dat je nog aanhaalt, we hebben wel wat hotelletjes gevonden maar we weten niet in welke wijken we NIET moeten zijn. :)

Met dat linkje van hydepark kom ik uit om een banner site....
bolletjeom
Reisexpert

wat raar
toen ik hem plaatste ...een paar weken geleden...was het nog gewoon hun site met mooie foto's van het prachtige pand en de kamers. Ik ben er in 2007 geweest en toen waren ze de boel net enorm aan het opknappen en het zag er veel belovend uit
bolletjeom
Reisexpert

El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ach, voor 70 pond kun je op expedia.nl ook wel wat goeds vinden hoor.....
Ik zag wat goeds bij Canary Warf bv. Dat is bij het grote congrescentrum, en upcoming. Er stond bij dat er een goeie metroverbinding is. Kensington en Hyde Park zijn prima buurten, maar wellicht wat duur. Het Paddington station is enorm. Hier komt de Heathrow express aan, en er is een prima metroverbinding naar het centrum. Hoe de buurt bij Hammersmith is weet ik niet, maar ik zag daar wel wat dingen. Het goeie van Hammersmith is dat het een vd grootste metrostations aan de Picadilly line is.

Ik zal nog wel ff voor je kijken welk hotel dat ook alweer was bij Canary Warf. Als je zo'n zakenhotel zoekt met goeie prijzen in het weekend, dan is dit bij nader inzien DE plek. Het Excel centrum is enorm (de RAI van London). Geen heel spannende buurt, maar je kunt wel lekker eten aan de overkant vh water.
Laatst gewijzigd door El Niño op 08 feb 2009 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Deze bedoelde ik, 49 Euro per nacht:
Custom House Hotel
Modern London hotel in the Docklands
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/qsc ... tid=889643

Qua locatie is misschien Paddington toch leuker. Dan zit je aan de achterkant van Hyde Park ofzo (weet niet zeker).
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ja, idd. Paddington is prima plek! Deze bv:
Best Western Phoenix Hotel
Gebied: Bayswater - Paddington, London
Reizigersbeoordeling: 3.9 van 5
Afbeeldingen| Locatie en kaart| Hotelrecensies Dit hotel heeft als beoordeling 3 sterren van 5
prijs vanaf € 55,69 *
http://www.expedia.nl/pub/agent.dll/qsc ... htid=11006
Plaats reactie