Na altijd veel meegelezen te hebben, nu toch maar eens een account gemaakt en gelijk een vraag.
Deze zomer wil ik samen met mijn vriend ongeveer 2,5 week gaan backpacken (hij heeft helaas maar 3 weken vakantie).
Zelf ben ik al naar Thailand, Mexico, Guatemala, Belize, Sri Lanka, Dubai en Cambodja geweest. En een heel aantal Europese landen.
Nu ben ik me aan het oriënteren en zie heel veel gave opties voorbij komen. Alleen lijkt voor deze opties 2,5 week net te kort.
Wie heeft er de gouden tip voor een prachtige backpack route van 2,5 week die daarnaast ook nog eens heel divers is?
We willen graag genieten van natuur en cultuur, afgewisseld met een beetje strand. Daarnaast wil ik graag duiken.
Ik heb al naar Costa Rica gekeken, maar dit schijnt erg prijzig te zijn. Een combinatie met een buurland leek mij een optie om de kosten te drukken, maar ik las ook al veel dat dat zonde zou zijn omdat je dan veel reist, haast en weinig geniet.
Azië ben ik nu al meerdere malen geweest, dus dit keer wil ik liever wat anders.
Zo... Wie heeft er leuke opties bij mijn eisen/wensenlijstje?

Alvast bedankt!