Voorstellen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Re: Voorstellen

Bericht door AnnemiekeinZA »

Hallo allemaal,

Ik ben Annemieke en woon nu in Zuid Afrika, onder de rook van Johannesburg. Ik heb lange tijd een guesthouse daar gehad, maar nu maak ik reizen voor iedereen.. Ik maak die reizen echt op maat. Ik heb persoonlijk contact met de klant en alles is mogelijk bij mij. Ook kan men via mij een goede huurauto boeken, sinds kort en dat ik ook deze service kan aanbieden, dat ben ik trots op.
In de 8 jaar dat ik dit doe, heb ik nog nooit de zelfde reis gemaakt! En iedereen is altijd super blij, met mijn persoonlijke en lokalen adviezen.
We proberen ook zelf veel door Zuid Afrika te reizen en zo heb ik allerlei leuke accomodaties in mijn bestand. Maar dit land is zo groot, alles heb ik nog lang niet gezien.
Soms gaan we even op bezoek bij familie in Nederland, maar ben altijd wel blij om thuis te komen in Zuid Afrika.

Vanaf mijn 16 de reis ik al rond over de wereld, eerst Europa, daarna erbuiten, Azie, USA, Canada, Caribisch gebied, Nordic, Israel, Cuba etc. In Nederland in de reiswereld gewerkt en ook in de Grafische industrie. En eigen administratie advies bureau gehad ook.

Ik hoop dat iedereen kan helpen die interesse heeft in Zuid Afrika, maar zie niet zo veel beweging op het forum, dus hopelijk komt dat er wel.

Groet, Annemieke

southafricapersonaltravel.webs.com
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke

https://reizenzuidafrica.eu
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi @AnnemiekeinZA welkom op het forum! Ik ben zelf vorig jaar naar Zuid-Afrika geweest net als @Menasil die een paar weken eerder het land heeft bezocht. We zijn nog altijd druk bezig met de artikelen te updaten en het is fijn om te zien aan jouw reacties dat we er gelukkig niet vaak naast zitten :)

Reis je zelf ook nog veel door Zuid-Afrika of valt dat mee nu het "thuis is?
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Hoi Erik, ik probeer zo mogelijk door Zuid Afrika zelf te reizen, zeker naar de Game Park gaan we minimaal 2 of 3 x per jaar. Geweldig

We wonen hier nu 10 jaar

Michel1988G
Vakantieganger

Bericht door Michel1988G »

Nog een Afrika enthousiast :D altijd goed! Hoe ben je er terecht gekomen, want ik heb altijd het idee gehad dat het best moeilijk is om aan werkvergunningen te komen en dergelijke.
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Klopt het is moeilijk om een werkvergunning te krijgen en is de laatste jaren alleen mar moeilijker geworden.

Ik ben meegegaan met mijn man, die werkt en ik kreeg dan een spousal permit.

Voor ZA werkgevers is het super moeilijk en heel veel papierwerk om een buitenlander aan te nemen. Ze moeten o.a. kunnen aantonen dat ze vanalles hebben gedaan om een Zuid Afrikaan voor die functie aan te nemen, pas kan er e.v. naar iemand vanuit het buitenland worden gezocht en aangetrokken.

Dus je ziet werkgevers staat niet te springen om dit te doen.

Makkelijker is via een werkgever die al een kantoor/bedrijf heeft in Zuid Afrika dan kan je een Intercompany permit gaan aanvragen, maar die krijg je maar max voor 3 jaar en mag niet verleend worden.

groet,
Annemieke

Plaats reactie