Jan-feb 2017 loop ik twee maanden een co-schap in Malawi ergens in de buurt van het Zomba plateau. Na deze twee maanden wil ik nog een week of 3-4 reizen. Ik heb de luxe gehad reeds een maand in Malawi rond te reizen 4 jaar geleden toen hier een vriendin coschappen liep. Nu ben ik op zoek naar een volgend mooi land en ik kom er niet goed uit.
Grote kans is dat ik alleen (28 jarige blondie) ga reizen. 4 jaar geleden wilde wij al graag Mozambique zien maar was het er erg onrustig en zijn we (geluk bij een ongeluk) in Malawi gebleven om te reizen.
Nu is mijn vraag, zijn er bepaalde landen in dit regenseizoen minder 'mooi' om heen te reizen? Ik las al dat niet alle wildparken top zijn met regenseizoen. Ik ben namelijk ook dol op de kust dus misschien is zuid afrika/mozambique dan een goed idee?
- Welk land raden jullie mij aan voor deze periode en tijd en als ik alleen zou zijn
- Ik moet het gezien mijn studenten status nog enigszins houden op een budget reis, en ik zal met name openbaar vervoer gebruiken
(Ik zou graag de Victoria falls zien, maar kies ik dan bv zimbabwe of zambia om verder in te reizen. en wat moet ik nou echt zien)
Kortom, ik heb wat ervaringen van anderen nodig