Ik kreeg van alle kanten te horen dat GoPro een perfecte camera is voor op vakantie, dus om een spectaculaire reisvideo te maken, staat de keuze voor het merk (GoPro) al vast!
Echter... Hero3 was bijna niet meer te krijgen (nu zag ik 'm pas op Coolblue), dus zou het de GoPro Hero4 Silver Edition worden, want zo een LCD schermpje zou toch wel makkelijk zijn.
Nu mijn reis steeds dichterbij komt en ik waarschijnlijk toch teveel ga meenemen, probeer ik het gewicht en de hoeveelheid in de backpack alvast te beperken. Zodoende kwam ik de Hero4 Session tegen. Nóg kleiner, nóg lichter...goede kwaliteit en zo een NOOB

Mijn vraag is dus: zijn er meer verschillen? En is zo een Hero4 Session misschien toch makkelijker voor het backpacken?
Er staan wel wat "extreme" activiteiten op de planning, maar niet het continu sporten (waar de meeste reclames over t algemeen over gaan bij de Session).
Aangezien ik waarschijnlijk een soort "flashpacker" zal zijn, gaat er ook een mini laptopje of tablet mee, dus zou ik de filmpjes op dat ding wel terug kunnen kijken. Want laten we eerlijk zijn...als je in een prachtige omgeving bent, ga je toch niet zo vaak de filmpjes terugkijken en wis je waarschijnlijk niet veel...toch? Dus hoeveel toegevoegde waarde heeft een LCD-scherm nu eigenlijk? (Is een serieuze vraag, geen retorische)
Alvast bedankt voor de techneut, videoliefhebber of fotograaf/cameraman die me iets meer kan vertellen over deze camera's en mocht je nog tips hebben over welke accessoires echt de moeite waard zijn om mee te nemen/aan te schaffen, hoor ik die ook graag!