Op zich rijden er ook treinen, je hoeft dus niet met de bus. (Het kan echter wel kloppen dat dit extra geld kost.)roan100 schreef:@Bird, bedankt voor je tips!
Over Talinn, Riga en Vilnius had ik ook al nagedacht het lijken mij ook mooie steden. het probleem zit hem bij die landen helaas in dat ze niet bij de Interrail landen inzitten. Ik zou dan denk ik met bussen van stad naar stad moeten reizen, wat weer extra geld kost.
Ah, ik wist niet dat die landen niet meedoen aan Interrail. Maar bussen zijn er spotgoedkoop, voor minder dan twee tientjes bus je van Tallinn naar Riga en naar door Vilnius is net zoiets vanuit Riga. Op je totaalbudget zal dat geen mokerslag zijn denk ik. En wat Jenny ook al zei: eten/slapen/etc is in de Baltische landen heel voordelig.roan100 schreef:Bird, bedankt voor je tips!
Over Talinn, Riga en Vilnius had ik ook al nagedacht het lijken mij ook mooie steden. het probleem zit hem bij die landen helaas in dat ze niet bij de Interrail landen inzitten. Ik zou dan denk ik met bussen van stad naar stad moeten reizen, wat weer extra geld kost.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten