wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Yvonnetje
Reisexpert
Contacteer:

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Yvonnetje »

Moet ik uit dit gesprek nu opmaken dat jullie nieuwe bestemming de slaapkamer van Grey is?

En of het de moeite waard is... Ik gok het niet. Ooit aan het boek begonnen, maar dat heb ik na 50 bladzijden in de open haard gegooid ;)
Nederlandstalig blog over mijn leven in China & mijn reizen op http://goyvon.com

2015: Seoul, Wuhan, Shanxi Provincie, Japan
2016: Noord-Korea, Nederland
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Zo weer mooie plannen, eerst een weekendje Bremen met Pasen, dan Spanje en dan met pinksteren weer Denemarken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Jenny schreef:
LaosFan schreef:Nog minder dan 3 weken, dan ben ik weer in Laos. Ik heb er zin in.
Leuk! Ik hoop dat je ook nog eens aan mij denkt ^O^
Ja, dat ga ik ook nog proberen (als ik wat inspiratie heb). :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Onze volgende bestemming is (weer :P ) het altijd mooie Duitsland! Twee weken in de zomervakantie.. Is het al bijna zover?!?
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Waar in Duitsland ga je naar toe?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Tja, over 2 maanden staat de Zijderoute voor de deur maar tot op heden nog geen 'go' voor het aanvragen van de visa. Interessante ontwikkeling dat er eerst 8 mensen nodig waren en nu ineens 10. Afijn, kreeg een mail dat ze uiterlijk 6 weken van te voren laten weten of het doorgaat. Ondertussen duimen maar ;)
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Het blijft dus nog even spannend, Menasil! Hoop voor je dat de reis doorgaat.. Heb je evt. een alternatief plan?

Erik, we gaan naar het Sauerland, we verblijven in de buurt van Meschede/Warstein.
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Mijn reis is geannuleerd. Als alternatief gekozen voor Armenië en Georgië. Even omschakelen maar ook prachtig.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

menasil schreef:Mijn reis is geannuleerd. Als alternatief gekozen voor Armenië en Georgië. Even omschakelen maar ook prachtig.
Dat is balen. Niet voldoende mensen? Heb je nu ongeveer dezelfde tijdsduur in Georgie en Armenie?
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

hildo schreef:
menasil schreef:Mijn reis is geannuleerd. Als alternatief gekozen voor Armenië en Georgië. Even omschakelen maar ook prachtig.
Dat is balen. Niet voldoende mensen? Heb je nu ongeveer dezelfde tijdsduur in Georgie en Armenie?
Klopt, niet genoeg mensen. Jammer maar helaas. Keuze was dus of later in het jaar, andere reis of geld volledig terug. Ik heb uiteindelijk dus besloten andere reis te doen in dezelfde periode. Ik heb geloof ik effectief 14 dagen in Georgië en Armenië, exclusief de twee reisdagen om er heen te gaan en terug te gaan.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Jenny schreef:Vorige week te horen gekregen dat mijn liveaboard in Zeeland met Pinksteren door gaat! De boot zou verkocht worden, dus dit is echt fijn ;)

Maar voor die tijd nog naar Portugal, Georgie en Armenië.
Ik ben helemaal blij. Ik ga dit voorjaar waarschijnlijk ook naar Kroatië en Luxemburg :)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Klinkt goed, Jenny! Leuke bestemmingen :)

Menasil, ohh dat is balen zeg! Maar, eerlijk gezegd klinkt je alternatieve reis ook goed!
HoeBie
Vakantieganger

Bericht door HoeBie »

Heerlijk al die plannen!
Georgië moet ontzettend mooi zijn én weinig toeristen!
Wij waren 7 jaar geleden nabij de grens van Georgië, maar dan in Rusland (Elbrus beklommen) ook daar was het mooi. Nu geen aanrader meer vanwege de winterspelen van Sotsji.
Na onze wereldreis wordt het nu Europa; het plan om in juni van thuis uit naar de middellandse zee te fietsen. Heeft iemand dat hier al eens gedaan?
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Nee, geen ervaring, HoeBie! Lijkt me wel een fantastische onderneming!
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ben erg benieuwd ja naar beide landen :) Voor de rest van het jaar weet ik het nog niet precies. In ieder geval in juli nog een weekendje Finland! We hebben iets geregeld via AirBNB vlakbij Tampere. Schijnt best mooi te zijn.
Plaats reactie