Ben je van plan om binnenkort te vertrekken dan zit je goed met deze backpacker informatiesite. Vind hier het backpackers forum met de meeste gestelde vragen wat betreft voorbereidingen, tours en achtergrond informatie
Tja, over 2 maanden staat de Zijderoute voor de deur maar tot op heden nog geen 'go' voor het aanvragen van de visa. Interessante ontwikkeling dat er eerst 8 mensen nodig waren en nu ineens 10. Afijn, kreeg een mail dat ze uiterlijk 6 weken van te voren laten weten of het doorgaat. Ondertussen duimen maar
menasil schreef:Mijn reis is geannuleerd. Als alternatief gekozen voor Armenië en Georgië. Even omschakelen maar ook prachtig.
Dat is balen. Niet voldoende mensen? Heb je nu ongeveer dezelfde tijdsduur in Georgie en Armenie?
Klopt, niet genoeg mensen. Jammer maar helaas. Keuze was dus of later in het jaar, andere reis of geld volledig terug. Ik heb uiteindelijk dus besloten andere reis te doen in dezelfde periode. Ik heb geloof ik effectief 14 dagen in Georgië en Armenië, exclusief de twee reisdagen om er heen te gaan en terug te gaan.
Heerlijk al die plannen!
Georgië moet ontzettend mooi zijn én weinig toeristen!
Wij waren 7 jaar geleden nabij de grens van Georgië, maar dan in Rusland (Elbrus beklommen) ook daar was het mooi. Nu geen aanrader meer vanwege de winterspelen van Sotsji.
Na onze wereldreis wordt het nu Europa; het plan om in juni van thuis uit naar de middellandse zee te fietsen. Heeft iemand dat hier al eens gedaan?
Ben erg benieuwd ja naar beide landen Voor de rest van het jaar weet ik het nog niet precies. In ieder geval in juli nog een weekendje Finland! We hebben iets geregeld via AirBNB vlakbij Tampere. Schijnt best mooi te zijn.