Met die Lonely Planet kun je ook uit de voeten inderdaad. Alleen is het soms ook leuk om ergens heen te gaan wat niet vermeld is in de Lonely Planet en is een redelijk dun boek voor dit grote gebied natuurlijk nooit heel volledig.
BeantwoordSou81 schreef:Heb je een pm gestuurd!
Hi,Malvlex schreef:Hoi!
Zelf ben ik met mijn vriendin vorige zomer door Vietnam, Laos en Cambodja gereist. Ook wij hadden 5 weken en ik moet zeggen, het was toch wel wat te kort qua tijd of te veel qua willen zien.
Het is zeker te doen, maar je moet wel precies zijn met wat je dan wil bekijken en welke plekken je wil bezoeken. Achteraf hadden we misschien ook beter twee van de drie landen kunnen kiezen. In dat geval beter Laos en Cambodja want Vietnam is eigenlijk zo groot dat dat voor één reis ook wel veel is.
Dus mijn advies; denk goed na over wat je wil zien en of je echt per se alle drie de landen in één keer wil bezoeken.
Tot voor kort was ik hier niet zo vaak online. Nu wat vaker. Een late reactie van me dus.Sou81 schreef:Hi Laosfan,
Bedankt voor je bericht. Ik heb inmiddels geboekt. Ik vlieg 23 oktober naar Chiang Mai om daar de oversteek te maken naar Laos en 10 december vlieg ik terug vanuit Hanoi. Nu kan ik beetje gaan kijken naar de route die ik wil maken, maar zal waarschijnlijk nog met een hoop vragen zitten gezien het mijn eerste backpack avontuur is. Zal zeker je pagina gaan bekijken en wellicht zie je nog wel een mail verschijnen in je pm box. Heb trouwens de combi lonelyplanet aangeschaft Laos, Cambodja en Vietnam en neem aan dat ik daar wel mee uit de voeten kan toch?
Maybe talk to you soon...
Grtz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten