Verder willen we feesten en naar het strand maar ook wel mooie plekken/natuur zien. We staan open voor alles

Ah joh, slaap gewoon in hostels. Als je alleen reist maak je zo makkelijk vrienden, ga je gewoon koken met mensen in het hostel of samen uit eten. Alleen reizen is echt niet eenzaamkvdveen schreef: ↑20 jun 2017 22:46 ja, ik bedoel inderdaad vliegen van Amsterdam naar Nice, Nice naar Barcelona en van Barcelona weer terug naar Amsterdam.
Dat is ook een goed idee Ubiytsa!, vliegen naar Nice en met het OV naar Barcelona (heb even snel huurprijs van een auto opgezocht maar dat wordt me wat te gek) en dan van Barcelona weer naar Amsterdam.
en Ralph bedankt voor de tips!
dan ga ik zoals het nu lijkt een ticket boeken van AMS naar Nice en van Barcelona naar AMS.
alleen het enige waar ik een klein beetje tegenop zie. Is dat ik deze reis alleen ga maken, en voor onverwachte situaties kan komen te staan of ik momenten heb waarop ik mij eenzaam voel.
waarschijnlijk maak ik mij daar veel te druk over en zal alles wel goed komen![]()
ik ga in ieder geval deze reis maken!
mochten jullie nog meer tips hebben ik hou mij aanbevolen!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten