Asociaal gedrag in het vliegtuig, waar stoor jij je aan?
- stevenl
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Asociaal gedrag in het vliegtuig, waar stoor jij je aan?
Als iemand achter mij zo'n klemmetje zou gebruiken zou ik erg pissed off zijn. De stoel kan naar achteren voor een reden, en als dat niet kan door zo'n klemmetje zou ik staan op een andere stoel, en als dat niet lukt in ieder geval een officiele klacht indienen.
Ja dat natuurlijk als eerste. Maar die fout ligt nog steeds bij de vliegmaatschappij. Iemand zou daar dan een klacht moeten indienen. Het recht in eigen handen nemen door klemmetjes te gaan plaatsen hoort daar volgens mij niet bij.Jenny schreef:
Ik denk dat luchtvaartmaatschappijen vooral eerlijk moeten zijn over het (minimaal) aantal cm beenruimte. In de iets oudere toestellen (oud meubilair, zegt niks over de leeftijd van het vliegtuig) kan ik m'n benen niet kwijt als iemand zijn stoel naar achter zet, terwijl ik dat bij een rechte stoelen wel kan. Gewoon omdat m'n bovenbenen te lang zijn.
.:: Sapere Aude ::. - Horatius 20BC
Klopt. Ik ben meer van het overleggen dan van harde maatregelen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Na een jaar Australië vloog ik terug naar Nederland. Mijn eerste twee vluchten waren nog met allemaal aziaten. In bangkok kwam ik natuurlijk tussen de vakantievierende Nederlanders terecht die op weg naar huis waren. Een meisje achter mij in het vliegtuig zat nog niet of ze zei luidt: He gatverdamme, er heeft iemand een scheet gelaten, schan-da-lig! Ze keek ook heel erg beschuldigend naar haar Aziatische buurman. En ja hoor, Rebecca bevond zich weer tussen de Nederlanders....
Allemaal herkenbaar haha.
Aan de andere kant denk ik altijd laat maar lekker gaan, ik ga me er geen seconde druk om maken vink zonde van de voorpret int vliegtuig.
Jammer is het idd wel als mensen bijvoorbeeld voor willen dringen en dan net doen alsof ze het niet door hebben ofzo. Als het echt te erg wordt net zoals de russen bijvoorbeeld in een hotel dan trek ik me bek wel open.
En int haags klinkt dat altijd wel lekker;)
Aan de andere kant denk ik altijd laat maar lekker gaan, ik ga me er geen seconde druk om maken vink zonde van de voorpret int vliegtuig.
Jammer is het idd wel als mensen bijvoorbeeld voor willen dringen en dan net doen alsof ze het niet door hebben ofzo. Als het echt te erg wordt net zoals de russen bijvoorbeeld in een hotel dan trek ik me bek wel open.
En int haags klinkt dat altijd wel lekker;)