Ik maakte voor vertrek nog een grapje dat ik in ieder geval goed verzekerd op reis ging (aantal dagen overlapping 2 reisverzekeringen omdat ik dan zeker was van ook geldigheid annuleringsverzekering voor de volgende vakantie) en daarmee heb ik onheil over mij afgeroepen

Vanmorgen even alles in orde gemaakt voor de verdere afhandeling en gekozen voor de weg via de luchtvaartmaatschappij. Zojuist werd ik gebeld door de afhandelaar van de maatschappij. De koffer worden opgehaald op werkdagen tussen 09:00-17:00. Toen ik aangaf dat met mijn werk het soms mogelijk is om grotendeels thuis te zijn maar niet altijd 8 uur achter elkaar en of het mogelijk is een indicatie te krijgen van welk dagdeel ze kunnen komen, was de oplossing:"U kunt uw man vragen thuis te zijn". Ai. Ik heb geen man. Toen ik dat zei, dan was de mededeling dat dan mijn buurman of zo maar moest regelen dat ie thuis was want een indicatie kunnen ze niet geven, ook niet op de dag zelf. Uiteindelijk zo weten te regelen dat ik 1 hele dag geen afspraken heb op het werk en dan thuis kan werken. Daarna was de mededeling dat ik na 2 weken een gerepareerde koffer kreeg of een nieuw exemplaar. Ik vroeg of ik dan wederom een dag thuis moest blijven. Het was de beste man niet bekend of ik überhaupt te horen zou krijgen wanneer de koerier langs zou komen en als dat al zo zou zijn wanneer ik dat dan te horen zou krijgen maar dat het waarschijnlijk nog een dag thuis blijven betekende en er geen afspraak wordt ingepland maar mede gedeeld.

Ik ben nog steeds beetje verbaasd over de reactie over dat mijn man dan maar thuis moet zijn hahaha...Denk er nu sterk aan het op m'n reisverzekering te gooien waarbij ik voor een nog niet zo oude koffer (1,5 jaar oud) een schijntje krijg i.v.m. eigen risico maar de wijze waarop deze afhandeling plaats vindt geeft me ook niet zoveel vertrouwen