Alleen reizen door Azië?

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Alleen reizen?

Bericht door bolletjeom »

:X :X tsjjj Erik! je weet ook overal iets ranzigs van te maken :X :X

even serieus.....heb jij niet zo'n universele WASTAFEL-STOP !?!?!
die zijn echt berehandig wanneer je je stinksokken wilt uitwassen of je in de transmongolie wilt poedelen.
of reis jij met een wasvrouw

vind het wel sneu voor de vraagsteller dat het zo offtopic is gegaan. hoop dat ze nog terug durft te komen en andere vragen durft te stellen.
morgen vertrekken we naar Istanbul en ik zal eens in een andere tramcoupe instappen :D
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Nee heb ik niet. Breng alles naar de wasserette :P
kohraya
Reisexpert

Bericht door kohraya »

Ik doe mijn was steeds zelf, maar heb nog nooit van zo'n universele stop gehoord.
Meestal doe ik het terwijl ik onder de douche sta (kleren wassen dus).
Ik heb dus geen behoefte aan zo'n ding. Ook niet voor de eventuele andere doeleinden die hier reeds werden geopperd *_*
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik heb ook geen universele stop, en ik was mijn kleren vaak wel zelf. En ik heb ook in een dorm gelegen met een paar potten, echt gezellie zo'n gay pride in Manchester!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Erik Erik, :( Wel even opletten. De opmerking over buttplug plaatste ik niet. Het was een 'serieuze' tip. De stop is harstikke handig. Zoals rudi al opmerkte, is het ideaal om je kleren te wassen in een wasbak. Het scheelt je tijdens de reis toch weer een paar centjes voor de wasdame. :)

En je kunt hem ook gebruiken om tijdens een treinreis, zoals de transsib, je een beetje te kunnen wassen.
lisette

Bericht door lisette »

Allereerst sorry voor mijn late reactie, ik heb een zware week achter de rug en heb géén tijd gehad om achter de pc te kruipen...

Dankjewel voor al jullie reacties. Ik maak me nu in ieder geval niet meer zo druk om mijn haar, eerder om mijn lengte... :?
Even zonder flauwekul; jullie hebben echt mijn twijfel weggenomen en eigenlijk ben ik er nu dus van overtuigd dat ik deze reis ook gewoon moet gaan maken... Dankjewel daarvoor! _O_

O, en bedankt voor de universele badstop-tip... Ik ga d'r zeker eentje halen! *)
Berend

Alleen naar Azie

Bericht door Berend »

Hallo allemaal,

Al een tijd wil ik een solo-reis(je) naar Azie maken. Nu mn relatie over is, gaat het er eindelijk echt van komen. Ik wi de laatste week van juli en eerste twee weken van augustus gaan. Welke landen zijn in die periode leuk om te bezoeken, rekening houdend met het regenseizoen? Daarnaast ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met landen in Azie waar goed individueel gereisd kan worden.

Vast bedankt!

Bye Berend
Ralph
Reisexpert

Re: Alleen naar Azie

Bericht door Ralph »

Als je op https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/ en via de zoekfunctie van het forum kijkt krijg je mischien zelf wat ideeen waar je heen wil.

Mij lijken vietnam/loas/thailand erg cool.
bolletjeom
Reisexpert

Re: Alleen naar Azie

Bericht door bolletjeom »

heel zuidoost azie is makkelijk te bereizen. ook alleen
Met 3 weken de tijd zou ik wel maar 1 land bezoeken. Thailand is het makkelijkste maar ook behoorlijk toeristisch
Vertel eens wat over jezelf en hoe je ideale reis/vakantie er uit ziet. dan kunnen we beter zeggen wat een leuk gebied voor je is
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie