Alleen reizen door Azië?
Re: Alleen reizen?
We dwalen een beetje af mensen. Ik denk dat het een voordeeltje is als je als vrouw zijnde wat groter bent, omdat locale mannetjes van 1.60 minder snel geneigd zijn om buitenlandse vrouwens van 1.80 lastig te vallen dan blonde dames van 1.65 ofzo. Andersom is dat trouwens ook zo. Veel Zuid Amerikaanse vrouwen vallen bv wel op groot (in hun ogen is 180 groot), maar niet op heel groot (190-200). Groot zijn betekent wellicht dat er meer naar je gekeken wordt, omdat je in eerste instantie nog meer opvalt. Maar uiteindelijk wordt je minder lastiggevallen denk ik.
Dat zal wel door al die hoeren komen JennyNooit in Thailand geweest? Da's een van die landen waar (in sommige steden) mannen meer aandacht krijgen dan vrouwen

Wat verstaan we onder lastig vallen?Erik schreef:Maar uiteindelijk wordt je minder lastiggevallen denk ik.
In een Turkse tram word ik regelmatig in mijn kont geknepen. Een Jordaanse taxichauffeur heeft me wel een betast (iieeee!). In Indonesie ben ik wel eens beroofd. In Mongolie ben ik wel eens gerold. (Ook in NL trouwens.) Allemaal vervelende gebeurtemissen, maar als je het in de context plaats van het aantal maanden (ehhh, jaren) dat ik weg ben geweest, dan is dit relatief weinig.
Het staren en mensen die wat aan je willen verkopen komen veel vaker voor.
Het is voor mij geen reden om thuis te blijven.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Dat rollen heeft denk ik weinig met je uiterlijk te maken (ook heel grote kerels worden gewoon gerold...). Dat die Turken je in je kont krijpen vindt je wel lekker zeker, haha.
zeg, moet jij er als moderator niet voor zorgen dat deze discussie in goede banen blijft en niet off-topic raakt? en zou je dat misschien kunnen doen zonder deelnemers te beledigen? dank je.Erik schreef:Dat rollen heeft denk ik weinig met je uiterlijk te maken (ook heel grote kerels worden gewoon gerold...). Dat die Turken je in je kont krijpen vindt je wel lekker zeker, haha.

Is er zo weinig voor nodig om jou te beledigen 

- bolletjeom
- Reisexpert
erik..gedraag je hahaha
heb hier in de turks tram nog geen mannen handen op mijn billen gevoeld. ben ik te oud of moet ik een stukje verder van Jeroen af gaan staan???
Ik heb eigenlijk geen nare ervaringen met alleen reizen. niet qua mannelijk vervelende aandacht in iedergeval. Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen???
oh, bedenk me net dat ik wel bewust mijn blonde haar donker heb geverfd in Ecuador en dat ik uitgaan daar niet zo grappig vond
heb hier in de turks tram nog geen mannen handen op mijn billen gevoeld. ben ik te oud of moet ik een stukje verder van Jeroen af gaan staan???
Ik heb eigenlijk geen nare ervaringen met alleen reizen. niet qua mannelijk vervelende aandacht in iedergeval. Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen???
oh, bedenk me net dat ik wel bewust mijn blonde haar donker heb geverfd in Ecuador en dat ik uitgaan daar niet zo grappig vond
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Misschien moet je dat eens uitproberen?bolletjeom schreef: heb hier in de turks tram nog geen mannen handen op mijn billen gevoeld. ben ik te oud of moet ik een stukje verder van Jeroen af gaan staan???
Haha, dat is nu eens een orgineel onderwerp voor een nieuw topic!bolletjeom schreef:Ik heb eigenlijk geen nare ervaringen met alleen reizen. niet qua mannelijk vervelende aandacht in iedergeval. Moet ik nu aan mezelf gaan twijfelen???

Haha. Eerst had ik je beledigd, en nu doe je er zelf ook aan mee Jenny (moet je eens proberen geef je toch niet als advies als je het vreselijk vindt
). Tsja, we moeten natuurlijk niet net doen alsof een beetje aandacht van het andere geslacht vreselijk is he. Als het op een leuke manier gebeurt is het ook wel weer goed voor je ego 

Ik val niet zo op oude Turkse mannetjes in de metro.... Maar Rudi misschien wel, vandaar mij adviesErik schreef:Haha. Eerst had ik je beledigd, en nu doe je er zelf ook aan mee Jenny (moet je eens proberen geef je toch niet als advies als je het vreselijk vindt). Tsja, we moeten natuurlijk niet net doen alsof een beetje aandacht van het andere geslacht vreselijk is he. Als het op een leuke manier gebeurt is het ook wel weer goed voor je ego

(Hebben we de TS al weggejaagd?)
Staat TS voor Topic Steller ofzo? Ja, Lisette: laat eens wat van je horen.....er staan ook nuttige adviezen tussen 

Topic Starter is niet meer online geweest sinds ze haar vraag stelde. En jullie lullen maar verder
Stelletje zeurpieten ...

Stelletje zeurpieten ...
Ja, maar het werd wel steeds grappiger. Allemaal de schuld van Hildo, die vage opmerkingen begin te maken over "multi functionele pluggen", haha.kohraya schreef:Topic Starter is niet meer online geweest sinds ze haar vraag stelde. En jullie lullen maar verder![]()
Stelletje zeurpieten ...
Ehhhh, Erik, niet met je vingertje naar Hildo wijzen.hildo schreef:... Met een universele badstop, die je bij de gamma kunt halen, ...

Is dat ding trouwens in meedere formaten en kleuren te verkrijgen of alleen in bruin?

P.S. TS staat voor Topic Starter
P.P.S. waren er niet al een paar serieuzere draadjes over dit onderwerp op het forum te vinden?
Geen idee omtrent die kleuren. Ik heb zo'n ding ook niet hoor...ik zeg gadverdamme! Maar als je in een dorm belandt met homo's is het misschien geen gek idee. Ik zeg dan: weer een reden waarom ik dorms niet fijn vind
. Sommige mensen schijnen het ook een alternatief te vinden voor immodium enzo