Reismeis schreef:Zara, ik snap dat je er over in zit. Lastig! Kun je nu de verbouwing niet laten voor wat het is? Ik zeg maar wat hoor, geen idee hoe het er bij ligt allemaal hihi
Ik ben aan het inpakken voor volgende week zaterdag. Mijn doel: 1 koffer en 1 rugzak. Maar misschien is dat iets te optimistisch

@Reismeis en Tikva,
De dingen in ons huis die nu nog moeten gebeuren zijn werkjes die we zelf kunnen doen. Al het materiaal is al voorhanden (deurklinken zijn degene die er voordien gingen, plamuurwerk in de hal doet mijn papa, ...
De verbouwingen zijn afgerond maar de rekeningen dienden natuurlijk betaald te worden.
We zien wel hoe het afloopt...uiteindelijk hebben we nog steeds een back-up plan en da's spaargeld dat voor enkele jaren vaststaat 'afkopen' ofwel een beetje lenen bij mijn ouders. Niet zoals we het gedacht hadden.
De camper in Australie is al besteld, en aanbetaald. Nu zullen we gewoon op reis een beetje moeten budgetteren, maar dat komt vast wel goed.
Wat Rebec betreft, ik denk dat het moeilijke aan alleen reizen er soms kan in bestaan om ergens lang te blijven hangen. Nog meer dan wanneer je met twee reist want ergens ben je misschien wel op zoek naar een coconnetje en een geborgen plek. Zoals Sander zegt: die mensen zie je later misschien nog wel eens, ook al is het het andere eind van de wereld. Of via email...en indien niet: dan ga je er altijd goede en warme herinneringen aan overhouden.