Chiang Mai Thailand
Re: Thailand: Chiang Mai omstreken
AH bedankt voor de informatie.
Wat betreft de vliegtuigticket, ik hoef natuurlijk niet perse die vlucht te nemen. Maar vind het zonde van het weggegooide geld. Aan de andere kant als je daar voor iets mooits voor terugkrijgt :0.
Ik heb nog een kleine 3 weken de tijd om voor het hogere noorden te voor te bereiden. Jullie tips mbt plaatsnamen heb ik opgeschreven.
Ik heb juist voor chiang mai een trekkingtocht gekozen omdat zij daar een zgn eco tour trekking hebben. Dat wil zeggen zonder olifantenritjes/spelen ed.
Ik wil uiteindelijk per trein terug naar Bangkok, tenzij ik in tijdnood kom te zitten. Dan worden het andere vervoersmiddelen naar Bangkok.
Ik vertrek in de avond en kan waarschijnlijk niet meer reageren. Heb geen fancy smartphone om deze site in de gaten te houden...
groeten
Wat betreft de vliegtuigticket, ik hoef natuurlijk niet perse die vlucht te nemen. Maar vind het zonde van het weggegooide geld. Aan de andere kant als je daar voor iets mooits voor terugkrijgt :0.
Ik heb nog een kleine 3 weken de tijd om voor het hogere noorden te voor te bereiden. Jullie tips mbt plaatsnamen heb ik opgeschreven.
Ik heb juist voor chiang mai een trekkingtocht gekozen omdat zij daar een zgn eco tour trekking hebben. Dat wil zeggen zonder olifantenritjes/spelen ed.
Ik wil uiteindelijk per trein terug naar Bangkok, tenzij ik in tijdnood kom te zitten. Dan worden het andere vervoersmiddelen naar Bangkok.
Ik vertrek in de avond en kan waarschijnlijk niet meer reageren. Heb geen fancy smartphone om deze site in de gaten te houden...
groeten
Chiang Mai Thailand
ik ben op zoek naar een slaapplek in chiang mai.
ik denk dat ik in de oude stad van cm wil zitten.
en ik denk dat ik in hostels wil ovenachten, omdat ik alleen reis en beetje mensen wilt ontmoeten.
En dat misschien minder snel gaat in guesthouses.
waar ik op zoek naar ben:
- hostels; niet te jong publiek, geen hardcore feestgangers. Beetje 25+
- niet te druk
- niet te grote slaapvertrekken, denk max 6
- basic is okay
- als het kan met lockers, want een moneybuilt dragen is vreselijk naar. Ik heb een slotje
- geen bar/cafe onder of tegenover. Geen Kao San trafelen :p
- budget liever niet meer dan 300/400 bath als het kan
- fan liever dan airco
- ik weet niet hoe lang ik in cm blijf. ga er maar van een week uit 30/01 - 08/02
ik heb wat beetje resource in de lonely planet gedaan.
- gap's house
- safe house court, lijkt mij geen hostel
- nice apartments
- wanasit guesthouse, battered by ages? dus ouderen?
- julie guesthouse, young backpackers, iemand een idee wat ik hier bij moet voorstellen? 18+?
- smile house 1, hetzelde als bij julie
- thapae gate lodge
- jonadda guest house
ideeeen
dankalweer... is een mooie site
ik denk dat ik in de oude stad van cm wil zitten.
en ik denk dat ik in hostels wil ovenachten, omdat ik alleen reis en beetje mensen wilt ontmoeten.
En dat misschien minder snel gaat in guesthouses.
waar ik op zoek naar ben:
- hostels; niet te jong publiek, geen hardcore feestgangers. Beetje 25+
- niet te druk
- niet te grote slaapvertrekken, denk max 6
- basic is okay
- als het kan met lockers, want een moneybuilt dragen is vreselijk naar. Ik heb een slotje
- geen bar/cafe onder of tegenover. Geen Kao San trafelen :p
- budget liever niet meer dan 300/400 bath als het kan
- fan liever dan airco
- ik weet niet hoe lang ik in cm blijf. ga er maar van een week uit 30/01 - 08/02
ik heb wat beetje resource in de lonely planet gedaan.
- gap's house
- safe house court, lijkt mij geen hostel
- nice apartments
- wanasit guesthouse, battered by ages? dus ouderen?
- julie guesthouse, young backpackers, iemand een idee wat ik hier bij moet voorstellen? 18+?
- smile house 1, hetzelde als bij julie
- thapae gate lodge
- jonadda guest house
ideeeen

dankalweer... is een mooie site

-
Re: chiang mai slaapplekken
Hallo,
ik heb geslapen in Baan NaNa guesthouse in een dorm room max 6 bedden voor 150baht
Het is gelegen in t oude centrum, de medewerkers zijn erg vriendelijk ook is er een restaurantje, en de nightmarket is om de hoek!
De lockers bevinden zich in de gang waar een camara hangt.
In t oude centrum barst t trouwens van de guesthouses en hostels. ik heb er al eentje gevonden na 5 minuten zoeken!
Veel plezier!
Groetjes, Jeroen
ik heb geslapen in Baan NaNa guesthouse in een dorm room max 6 bedden voor 150baht
Het is gelegen in t oude centrum, de medewerkers zijn erg vriendelijk ook is er een restaurantje, en de nightmarket is om de hoek!
De lockers bevinden zich in de gang waar een camara hangt.
In t oude centrum barst t trouwens van de guesthouses en hostels. ik heb er al eentje gevonden na 5 minuten zoeken!
Veel plezier!
Groetjes, Jeroen
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: chiang mai slaapplekken
Ik heb geslapen in Daret's house. Prima plek, goedkoop en ze hebben een fijn restaurant waar je heel goedkoop kan eten.
Daret's zit net buiten het oude centrum, een paar stappen en je bent er.
Daret's zit net buiten het oude centrum, een paar stappen en je bent er.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon