Ik kom net terug uit Sri Lanka en ben mijn eigen nu aan het oriënteren voor mijn volgende trip. Ik wil in juni / juli 4 weken gaan rondtrekken in een land in Latijns Amerika. Heb al wat landen in gedachten, maar wil eerst graag jullie mening horen.
Het moet een land zijn met een goede partyscene, het liefst elke dag een feestje tot in de vroege uurtjes

Het enige probleem, ik spreek geen woord Spaans. maar wil toch ook graag locals ontmoeten. Welke landen zijn dan de beste keus? Ik heb er geen problemen mee om in de wat meer toeristische plaatsen te zitten als ze daar beter Engels spreken, aangezien daar meestal ook wel wat feestjes te vinden zijn.
dus:
criteria 1: er moet 's avonds wat te beleven zijn, lekker uitgaan, het liefst een strandfeestje tot in de vroege uurtjes.
criteria 2: natuur, landschappen, stranden of tempels met de "wow" factor.
criteria 3: makkelijk contact met leuke locals.
criteria 4: een land waar je met Engels ook wel rond kan komen, al is het al maar op de toeristische plaatsen.
Ook vind ik contact met andere backpackers belangrijk, dit miste ik in Sri Lanka nogal op veel plaatsen. Veel andere reizigers waren best op zichzelf, stelletjes, gezinnen, enz. En 's avonds was er niks te doen. Daarom hoor ik graag van jullie wat een goede keus is om veel andere mensen te ontmoeten om 's avonds lekker mee opstap te gaan.
Graag hoor ik van jullie
Met vriendelijke groet,