hey iedereen
ik ben op zoek naar voorstellen van mensen over plaatsen waar ik als vrijwilliger aan de slag zou kunnen . ik ben eigenlijk precies op zoek naar mensen die ergens in de wereld een zaak uitbaten , of bijvoorbeeld een boerderij runnen of eender wat en die wel wat hulp kunnen gebruiken. ben niet echt geïnteresseerd in grote projecten waar ik zoveel honderden euro's moet betalen om te kunnen inschrijven maar ik ben wel eerder op zoek naar iemand waarmee ik rechtstreeks contact zou kunnen hebben
. de bedoeling is eigenlijk om een tijd in het buitenland door te brengen maar wel op een nuttige manier bezig te zijn ..moest iemand voorstellen hebben of links weten naar websites of emailadressen van bepaalde mensen gelieve me iets te laten weten , ik ben enorm geïnteresseerd..
ik heb wel een bepaald budget maar zou zeer graag ergens in een rustige omgeving wat willen helpen met mensen of aan bepaalde projecten werken tegen bijvoorbeeld wat kost en inwoon of iets dergelijks.. voorstellen welkom
vriendelijk bedankt !
hulp gezocht met vrijwilligerswerk
- bolletjeom
- Reisexpert
Dag Bommie
Als je bij he homepage van Around the Globe kijkt onder het kopje "alles over" bij vrijwilligerswerk -> adressen
Dan vind je een heel aantal projecten!
sorry voor de suffe uitleg van hoe je er moet komen..ik weet alleen niet hoe ik moet linken ( Erik..help!)
De meeste adressen zijn geselecteerd op de kosten. geen of een lage eigen bijdrage. veelal kleinschalige projecten
wwooffen is bijvoorbeeld misschien iets voor je? Als je naar Australie of Nieuw-Zeeland gaat.
Werk in hostels of weeshuisjes in Zuid-Afrika is ook aan te komen.
Maar mag ik vragen....waar wil je heen? dan kan ik je misschien gerichtere tips geven.
groetjes rudi
Als je bij he homepage van Around the Globe kijkt onder het kopje "alles over" bij vrijwilligerswerk -> adressen
Dan vind je een heel aantal projecten!
sorry voor de suffe uitleg van hoe je er moet komen..ik weet alleen niet hoe ik moet linken ( Erik..help!)
De meeste adressen zijn geselecteerd op de kosten. geen of een lage eigen bijdrage. veelal kleinschalige projecten
wwooffen is bijvoorbeeld misschien iets voor je? Als je naar Australie of Nieuw-Zeeland gaat.
Werk in hostels of weeshuisjes in Zuid-Afrika is ook aan te komen.
Maar mag ik vragen....waar wil je heen? dan kan ik je misschien gerichtere tips geven.
groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
En om rudi te helpen met linken en jou met waar je het antwoord kunt vinden...
Vrijwilligerswerkinformatie
en
Vrijwilligerswerkadressen
Vrijwilligerswerkinformatie
en
Vrijwilligerswerkadressen