wat is de volgende bestemming

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Jenny
Reisexpert

Re: wat is de volgende bestemming

Bericht door Jenny »

Tikva schreef:Toch weer Indonesie jenny??
Tuurlijk. Te veel gebieden die ik nog niet gezien heb.

West-Papua is er trouwens eentje van. Misschien dat dat er dit jaar ook eens van gaat komen?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Als leraar hier heb ik alleen in het weekend vrije dagen en af en toe met een feestdag. Helaas dus niet echt wat op de planning staan verder van huis. Volgende week wel op bezoek bij de familie van mijn vriendin op een eiland in de Mekong (4000 Eilanden) maar verders nog niks...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

En ook de volgende trip weer geboekt, eind november via Hong Kong naar Tokyo (vooral voor de Tokyo Motor Show en het Chichibu Yomatsuri), en dan twee weken later weer terug vanaf Kaohsiung (Taiwan).

Dan moet ik nog wel een vlucht boeken vanuit Tokyo naar Taipei, ik twijfel nog tussen een directe vlucht en eentje met stopover in Shanghai (dat kan je tegenwoordig zonder visum bezoeken, toch?). Toch ook en stad die ik heel graag een keer zou willen bezoeken, maar dan komt Taiwan wel weer een beetje in de verdrukking. Dus nog maar even kijken wat ik doe...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Joepie, volgend vliegticket is geboekt. Na een jaartje westerse landen en daarvoor het midden-oosten hadden we weer erg veel zin in Zuid-oost azie.

We vliegen naar ho chi minh stad en terug vanaf bangkok, met op de terugweg nog een lange stop in ho chi minh stad.

Thailand en Cambodja kennen we veel oud en met de baby die dan net 1 jaar is willen we niet te veel bestemming aandoen dus nog tijd genoeg om te puzzelen met de route maar denk nu iets van Ho chi minch stad -prive toer mekong delta - ko kong eiland - battambang - korat -bangkok.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Weer leuke trips op de planning, guys! Geniet van de voorpret!
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Laatste dag op de Galapagos eilanden. Ben hier nu 2 weken geweest met 8 dagen cruise, paar dagen duiken vanaf santa Cruz en een paar dagen Sam Christobal. De eilanden zijn met het wildleven fantastisch om te bezoeken. Zeker d
San Christobal waar de zeeleeuwen gewoon hun plek claimen op de malecon. ;)

Nu door naar cuenca en terug naar het hooggebergte. Eerst volgende stop na cuenca zal waarschijnlijk ingapirca zijn om te kijken of het mogelijk is om te hiken in de buurt over een incatrail.
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Klinkt goed, Hildo! :Y
piepert
Reiziger
Contacteer:

Bericht door piepert »

Voor het eerst van mijn leven ga ik volgend jaar naar Azië. Tenzij je Turkije (Alanya) meetelt, dan wordt het de tweede keer...

Ik begin in Singapore en ik eindig in Guilin.
*O* *O* *O*
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

^O^ ^O^ Hoelang ga je?
piepert
Reiziger
Contacteer:

Bericht door piepert »

Ongeveer 3 maanden
*O* *O* *O*
zaratoestra
Reisexpert

Bericht door zaratoestra »

@Hildo, even op je blog gekeken en gemerkt dat je vanuit Colombia komt? Waar gaat de trip nog allemaal naartoe?
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

WizardOfOss schreef:Dan moet ik nog wel een vlucht boeken vanuit Tokyo naar Taipei, ik twijfel nog tussen een directe vlucht en eentje met stopover in Shanghai (dat kan je tegenwoordig zonder visum bezoeken, toch?). Toch ook en stad die ik heel graag een keer zou willen bezoeken, maar dan komt Taiwan wel weer een beetje in de verdrukking. Dus nog maar even kijken wat ik doe...
Toch maar een einde gemaakt aan de twijfels, een directe vlucht Tokyo - Taipei geboekt, dus Shanghai is van de baan. Per slot van rekening was het toch primair bedoeld als een trip naar Taiwan, op deze manier heb ik daar nu 2 dagen extra. Moet nog even kijken welke steden i onderweg van Taipei naar Kaohsiung ga aandoen, Tainan zat al in de planning, maar dan is er dus nog ruimte voor een andere stop. Eventuele tips zijn uiteraard welkom...
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Het vliegveld van Taipei (de nieuwe vertrekhal) moet je ook even bekijken, Wiz! Wanneer ga je ook alweer?

Komend weekend gaan we naar Bremen, maar ik geloof dat twee nachten niet genoeg zal zijn.. Verrassend veel attracties!
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Op 4 december vlieg ik naar Taipei (Taoyuan Airport). Aangezien ik vanuit Kaohsiung weer terug vlieg stond de vertrekhal in Taipei niet op de planning, maar die is even een omweg waard? En dan doel je waarschijnlijk op de net gerenoveerde Terminal 1?
lisette-van-beek
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door lisette-van-beek »

*O* 29 januari vertrek ik voor 30 dagen naar Nicaragua! *O*
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.

Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Plaats reactie