Tuurlijk. Te veel gebieden die ik nog niet gezien heb.Tikva schreef:Toch weer Indonesie jenny??
West-Papua is er trouwens eentje van. Misschien dat dat er dit jaar ook eens van gaat komen?
Tuurlijk. Te veel gebieden die ik nog niet gezien heb.Tikva schreef:Toch weer Indonesie jenny??
Toch maar een einde gemaakt aan de twijfels, een directe vlucht Tokyo - Taipei geboekt, dus Shanghai is van de baan. Per slot van rekening was het toch primair bedoeld als een trip naar Taiwan, op deze manier heb ik daar nu 2 dagen extra. Moet nog even kijken welke steden i onderweg van Taipei naar Kaohsiung ga aandoen, Tainan zat al in de planning, maar dan is er dus nog ruimte voor een andere stop. Eventuele tips zijn uiteraard welkom...WizardOfOss schreef:Dan moet ik nog wel een vlucht boeken vanuit Tokyo naar Taipei, ik twijfel nog tussen een directe vlucht en eentje met stopover in Shanghai (dat kan je tegenwoordig zonder visum bezoeken, toch?). Toch ook en stad die ik heel graag een keer zou willen bezoeken, maar dan komt Taiwan wel weer een beetje in de verdrukking. Dus nog maar even kijken wat ik doe...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten