Volgens mijn beste weten hebben Nederlanders geen visum nodig voor Maleisië, maar krijgen een visumvrije entree

Officieel wel, maar daar wordt nooit op gecontroleerd of naar gevraagd.ehouse schreef:Als je over land Thailand binnenkomt moet je dan een ook bewijs hebben dat je binnen 15 dagen het land terug ui zijt voor visum vrij te reizen?
Je kunt het land een onbeperkt aantal maal visumvrij binnenkomen. het is gene issue dus, en vandaar dat je er niets over kunt vinden.JesThom schreef:Vraagje, kan je tweemaal met een visumvrije periode Thailand binnenkomen? 1 maal via lucht, exit bewijs aanwezig. 5 weken later via land, ook hier exit bewijs aanwezig. Kan het antwoord op deze vraag nergens vinden...
Tnxx
Ja dat weten we, als we weer in Thailand komen kunnen we nog 15 dagen op de eilanden chillen voordat we naar huis gaan/moetenTravelator schreef:Je weet wel dat je over land slechts 15 dagen krijgt, hè?
Ja, kun je gewoon in Australie aanvragen, kan ook per post. Misschien moet je wel even uitleggen dat in Nederland aanvragen niet kan, Thaise ambassades/consulaten doen namelijk steeds moeilijker over visa aanvragen niet in het eigen woonland.Kellyvl schreef:Volgend jaar wil ik mijn eerste reis gaan maken. Eerst 5/6 maanden Australië en dan 2 maanden Thailand. Als ik voor Thailand het visum vanuit Nederland aanvraag, dan is deze niet meer geldig (als ik het goed begrepen heb). Is het voor mij dan ook mogelijk om vanuit Australië een visum aan te vragen, of moet ik hier een andere oplossing voor zoeken?
Gebruikers op dit forum: Erik en 4 gasten