Weg met BNN backpackerscafe
Natuurlijk is het een beetje reclame, maar sommige reclame is heel nuttig omdat je anders iets leuks mist! Zoals het Weg met BNN backpackerscafe. Het radioprogramma Weg met BNN organiseert dit backpackevenement ieder jaar voor alle luisteraars en andere mensen die alles willen weten over mooie bestemmingen, avontuurlijke trekkings en stomme hostels. En met 'n beetje mazzel ga je met een nieuwe backpack, een stapel lonely planets of een nieuw fototoestel naar huis! Het is op 18 november in Tivoli, Utrecht van 10 uur 's ochtends tot vijf uur 's middags Check http://wegmetbnn.bnn.nl voor meer info en om je aan te melden. Around the globe is er trouwens ook! En dat is niet alles, als het aan ons ligt. Want als jij nog goede ideeen hebt, horen we het graag en we zorgen ervoor dat het op 18 november aanwezig is. Dus weet jij nog een leuk bn'er? Een leuke workshop? Laat maar weten hieronder!
18 november van 10u tot 17u
Tivoli, Utrecht. Toegang GRATIS
18 november van 10u tot 17u
Tivoli, Utrecht. Toegang GRATIS
- bolletjeom
- Reisexpert
Ach ja een berichtje in het forum is ook geen probleem, voor de mensen die al die banners op de website nog weten te missen
Het lijkt me wel leuk om een lijstje te maken van mensen die eventueel willen komen! Ook wij (Around The Globe) zijn al flink aan het brainstormen wat we gaan doen. Merel (die iedere dag het nieuws verzorgt) en ik zijn in ieder geval op 18 november aanwezig om al jullie vragen te beantwoorden!
Het lijkt me wel leuk om eens te zien wie de website zoal te bezoeken dus ik zou zeggen kom even langs
of plaats op zijn minst even een berichtje hieronder!

Het lijkt me wel leuk om een lijstje te maken van mensen die eventueel willen komen! Ook wij (Around The Globe) zijn al flink aan het brainstormen wat we gaan doen. Merel (die iedere dag het nieuws verzorgt) en ik zijn in ieder geval op 18 november aanwezig om al jullie vragen te beantwoorden!
Het lijkt me wel leuk om eens te zien wie de website zoal te bezoeken dus ik zou zeggen kom even langs

Jammer eigenlijk dat het niet 's avonds is... lekker biertje drinken, muziek in stijl erbij, reisverhalen uitwisselen.... buckets?
Ik kom misschien met een paar backpack vrienden, had er alleen eerst op gerekend dat het 's avonds was, maar we kunnen 's avonds natuurlijk altijd nog de stad in. Misschien met een hele groep?

Voetbal duurt niet een gehele dag nee, Voetbal zelf is van 14:30 tot 16:15.
Programma is van die dag niet bekend maar redenerend spelen we die dag uit en dan vertrekken we om 13:30. Om voor de wedstrijd nog ff naar Utrecht te gaan, is ook niet echt een optie. Dan zou ik voor 11:00 al weg moeten gaan....
Zoals op reis: niet teveel plannen en we zien wel hoe het verloopt. Laat maar weten als jullie in de avond nog wat afspreken en waar dat dan is... misschien dat ik daar dan even langskom.
Programma is van die dag niet bekend maar redenerend spelen we die dag uit en dan vertrekken we om 13:30. Om voor de wedstrijd nog ff naar Utrecht te gaan, is ook niet echt een optie. Dan zou ik voor 11:00 al weg moeten gaan....
Zoals op reis: niet teveel plannen en we zien wel hoe het verloopt. Laat maar weten als jullie in de avond nog wat afspreken en waar dat dan is... misschien dat ik daar dan even langskom.
Ik vond het eigenlijk wel erg leuk! Ook om mijn reismaatjes te ontmoeten was dit een geschikt moment en ook om even de laatste vragen te stellen. Ik kwam ook een beetje voor Around The globe maar als ik niet geweten had dat jullie er hadden gestaan was ik misschien nooit boven uit gekomen. Daar kwamen we pas later achter. Ook stond dit niet aangegeven. Terwijl er toch nog beste leuke informatie en standjes waren.
Misschien kijk je er als minder ervaren backpacker anders tegen aan?
Wat had jij dan verwacht jeroen?
Misschien kijk je er als minder ervaren backpacker anders tegen aan?
Wat had jij dan verwacht jeroen?
Hi Anne
Nou, je hebt helemaal gelijk. dat het onduidelijk was dat er ook nog een bovendeel was!!! kwam ik ook pas achter toen ik mensen zag wandelen en uit verveling eens op onderzoek uitging. Ja, daar had BNN wel wat meer aandacht op kunnen vestigen. De leukere dingen stonden boven
( slijm slijm naar Around the globe...haha)
nou ja, wat me een beetje stoorde was dat er drie standjes waren over de verzekeringen ( of die ook verzekeringen verkochten) en niet 1 wist precies te vertellen hoe dingen in elkaar staken als je situatie een beetje afweek van het ideaal.
Ze zeiden allemaal...schrijf je uit bij de gemeente....etc.
Maar dat is gewoon lang niet altijd een optie. Voor in een andere situatie dan uitshrijven hadden ze in 1 keer geen echt kloppend verhaal meer.
Verder ga ik individueel reizen dus heb niet zoveel aan die organisaties ( goed dat ze er stonden hoor!). ik vond het vooral erg leuk dat er een aantal reizigers hun verhaal deden. Maar die waren allemaal loeidruk. Dus van mij mogen er de volgende keer wel meer reizigers staan!
Ook meer uitrusting enzo. Nu was er wel een goede stand met rugzakken...maar ik had gehoopt te kunnen vergelijken.
oja, en er was niet echt een vrijwilligersorganisatie. Al had joho wel veel info. Die jongens lijken ook erg handig om dingen bij te regelen geloof ik.
maar ik heb niet alleen maar commentaar hoor!! ik vond het erg leuk...en ik kom een volgende keer zeker weer ( als ik niet op reis ben). Al is het alleen al voor de sfeer en de contacten met mensen die net zo gek zijn als ik!
groetjes Jeroen
Nou, je hebt helemaal gelijk. dat het onduidelijk was dat er ook nog een bovendeel was!!! kwam ik ook pas achter toen ik mensen zag wandelen en uit verveling eens op onderzoek uitging. Ja, daar had BNN wel wat meer aandacht op kunnen vestigen. De leukere dingen stonden boven

( slijm slijm naar Around the globe...haha)
nou ja, wat me een beetje stoorde was dat er drie standjes waren over de verzekeringen ( of die ook verzekeringen verkochten) en niet 1 wist precies te vertellen hoe dingen in elkaar staken als je situatie een beetje afweek van het ideaal.
Ze zeiden allemaal...schrijf je uit bij de gemeente....etc.
Maar dat is gewoon lang niet altijd een optie. Voor in een andere situatie dan uitshrijven hadden ze in 1 keer geen echt kloppend verhaal meer.
Verder ga ik individueel reizen dus heb niet zoveel aan die organisaties ( goed dat ze er stonden hoor!). ik vond het vooral erg leuk dat er een aantal reizigers hun verhaal deden. Maar die waren allemaal loeidruk. Dus van mij mogen er de volgende keer wel meer reizigers staan!
Ook meer uitrusting enzo. Nu was er wel een goede stand met rugzakken...maar ik had gehoopt te kunnen vergelijken.
oja, en er was niet echt een vrijwilligersorganisatie. Al had joho wel veel info. Die jongens lijken ook erg handig om dingen bij te regelen geloof ik.
maar ik heb niet alleen maar commentaar hoor!! ik vond het erg leuk...en ik kom een volgende keer zeker weer ( als ik niet op reis ben). Al is het alleen al voor de sfeer en de contacten met mensen die net zo gek zijn als ik!
groetjes Jeroen