Reis-blog bijhouden, waar?
Re: Reis-blog bijhouden, waar?
ik heb hem niet gebruikt omdat ik het niet prettig vond dat ik hem niet kon blokeren. zodat alleen mensen die ik wil alles kunnen lezen, weet eigenlijk niet of dat inmiddels wel kan.
heb gewoon maar via gmail berichten naar iedereen gestuurd over onze ervaringen en daar kon je dan een link bijzetten met de foto's die ook op gmail prive staan.
heb gewoon maar via gmail berichten naar iedereen gestuurd over onze ervaringen en daar kon je dan een link bijzetten met de foto's die ook op gmail prive staan.
hoe doen jullie dat trouwens met foto's uploaden. ik zit altijd net ergens waar je nog een programma moet downloaden en dan kun je daar weer niet iets downloaden enz.
en dan baal ik er inmiddels zo van dat ik het maar op een mediaplayer 40 gb zet en later als het ergens kan maar weer ga uploaden.
en dan baal ik er inmiddels zo van dat ik het maar op een mediaplayer 40 gb zet en later als het ergens kan maar weer ga uploaden.
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
bij de blogspot.com heb je een google account en de foto's worden op de blog gezet maar ook nog opgeslagen in picasa, wel weet ik dat je niet perse picasa hoeft te hebben en je er echt veel foto's op kwijt kan.. en in buitenland kan ik gewoon de foto;s op mijn blog uploaden dus geen gedoe met programma's
-
Hallo,
Wij gaan pas over een jaar weg maar vinden het belangrijk dat we een goed en breed weblog hebben. Wij hebben zelf een website/blog gebouwd, via freewebs. http://www.wezijnerniet.com. Kunnen we meteen onze voorbereiding wereldkundig maken en hebben we alle nodige informatie overal ter wereld bij de hand! Het is iets meer werk dan een standaard blog maar wel leuker en je hebt meer invloed op de inhoud.
Mocht je nog tips voor ons hebben dan ben je van harte welkom op onze site!
Wij gaan pas over een jaar weg maar vinden het belangrijk dat we een goed en breed weblog hebben. Wij hebben zelf een website/blog gebouwd, via freewebs. http://www.wezijnerniet.com. Kunnen we meteen onze voorbereiding wereldkundig maken en hebben we alle nodige informatie overal ter wereld bij de hand! Het is iets meer werk dan een standaard blog maar wel leuker en je hebt meer invloed op de inhoud.
Mocht je nog tips voor ons hebben dan ben je van harte welkom op onze site!
Ik vind www.reismee.nl een erg leuke. Ook hier moet je betalen voor meer dan 200 foto's, maar hij is erg gebruiksvriendelijk en er staat niet te overheersend allerlei reclame op.
Ik kwam laatst op http://www.reisdagboek.net. Deze site is gratis, onbeperkt foto's en video's uploaden. Voor een klein bedrag krijg je de reclame ook nog van je site af.
Site ziet er goed uit en werkt snel!
Site ziet er goed uit en werkt snel!
- bolletjeom
- Reisexpert
Voor iedereen die het nog niet door heeft
HIER op https://www.aroundtheglobe.nl kan je ook een prachtige reisblog aanmaken
compleet gratis. onbeperkte foto's en teksten!!
HIER op https://www.aroundtheglobe.nl kan je ook een prachtige reisblog aanmaken
compleet gratis. onbeperkte foto's en teksten!!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Hey
Ik ben van plan om een eigen site te maken met een eigen domeinnaam!!
Het kan vanaf € 2.50 p/m voor een geheugen van 10GB dacht ik voor de domeinnaam moet je natuurlijk maar een keer betalen en dan is die altijd van jouw. Het heeft veel voordelen vind ik, je kan het allemaal is bekijken of aanmaken op www.one.com
Thomas
Ik ben van plan om een eigen site te maken met een eigen domeinnaam!!
Het kan vanaf € 2.50 p/m voor een geheugen van 10GB dacht ik voor de domeinnaam moet je natuurlijk maar een keer betalen en dan is die altijd van jouw. Het heeft veel voordelen vind ik, je kan het allemaal is bekijken of aanmaken op www.one.com
Thomas

- bolletjeom
- Reisexpert
10 gb is al snel te klein
of het ligt aan mij..ik heb al mijn foto's buiten mijn site omdat mijn 50 gb vol zat! Ik link door naar picassa
www.webs.com is ook een mooie plek om je nieuwe site te bouwen. ik betaal $90 per jaar meen ik. (ik ben nu aan het omzetten die van webs is nog niet te zien )
of het ligt aan mij..ik heb al mijn foto's buiten mijn site omdat mijn 50 gb vol zat! Ik link door naar picassa
www.webs.com is ook een mooie plek om je nieuwe site te bouwen. ik betaal $90 per jaar meen ik. (ik ben nu aan het omzetten die van webs is nog niet te zien )
50gig? Knettertjes, dan comprimeer je niet zekers. Ik heb ook een eigen domein, en deze ondergebracht bij google apps. Das gratiz, dus kan je net zoals gmail email accounts aanmaken. Toen ik op reis was had ik een weblog van een grote aanbieder,deze kon ik aan mijn eigen domein hangen. Alles gratiz, dus alleen voor registratie domein betalen. Doet natuurlijk niks af aan de aroundtheglobe sitebolletjeom schreef:10 gb is al snel te klein
http://www.webs.com is ook een mooie plek om je nieuwe site te bouwen. ik betaal $90 per jaar meen ik. (ik ben nu aan het omzetten die van webs is nog niet te zien )

- bolletjeom
- Reisexpert
wat kan je comprimeren aan tekst?
ik heb dus alle foto's nu bij Picassa staan. Verder eigenlijk geen toeters of bellen
Alleen heeel veel verhalen (500) en heel veel landen info en voorbereidings info
Ik gok dat daar ook nog wel een pagina of 250 in zit. Ik heb nu overigens nog wel wat ruimte maar daarvoor heb ik dus mijn foto's uit huis moeten plaatsen
ik heb dus alle foto's nu bij Picassa staan. Verder eigenlijk geen toeters of bellen
Alleen heeel veel verhalen (500) en heel veel landen info en voorbereidings info
Ik gok dat daar ook nog wel een pagina of 250 in zit. Ik heb nu overigens nog wel wat ruimte maar daarvoor heb ik dus mijn foto's uit huis moeten plaatsen
Ik snap het niet meer, bedoel je niet 50mb? Bedoel je serverruimte gig of dataverkeer? Ik bedoel, 50gig aan tekst?! een gig is gigabyte he, zo'n 1000mb.bolletjeom schreef:wat kan je comprimeren aan tekst?
2nd that!Kyra schreef:Ik vind http://www.reismee.nl een erg leuke. Ook hier moet je betalen voor meer dan 200 foto's, maar hij is erg gebruiksvriendelijk en er staat niet te overheersend allerlei reclame op.
Vind em veel mooier dan waarbenjij.nu
- bolletjeom
- Reisexpert
ik zie niet wat er mooier is aan een reismee blog tenopzichte van een aroundtheglobe blog. kan iemand me uitleggen wat het grote verschil is (dat het mooier is dan waarbenjij...dat ben ik met jullie eens)
Maar ik snap niet dat mensen willen betalen voor het plaatsen van foto's als het hier onbeperkt kan.
Maar ik snap niet dat mensen willen betalen voor het plaatsen van foto's als het hier onbeperkt kan.
Ik kende de aroundtheglobe blog eerlijk gezegd niet. Heb ze zojuist even bekeken, maar eerlijkgezegd vind ik de reismee.nl blogs toch aantrekkelijker ogen. Waarom? Kan ik m'n vinger niet 123 opleggen, maar vindt de reismee.nl site wat overzichtelijker/aantrekkelijker ogen.bolletjeom schreef:ik zie niet wat er mooier is aan een reismee blog tenopzichte van een aroundtheglobe blog. kan iemand me uitleggen wat het grote verschil is (dat het mooier is dan waarbenjij...dat ben ik met jullie eens)
Over die fotoruimte; die hebben we het thuisfront gewoon laten betalen door bedelend te posten:"we zijn bijna door onze fotoruimte heen, dus als jullie meer willen zien..." (erg he

Wat ik vervelend aan de reismee site vond is dat je (althans, ik heb niet uitgevogeld hoe) je de foto die een serie representeerd niet handmatig kan kiezen. Verder werkte de uploader niet op alle internetcafe-pcs, waarbij het een paar keer voorgekomen is dat ik alle foto's 1 voor 1 moest uploaden.