Café Verweggistan

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Sandervh
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door Sandervh »

@menasil, wat ik ga kopen? zo goed als heel men inboedel :) iig van de vorige eigenaar zijn laminaat en linnenkast voor een mooie prijs kunnen overnemen. Als ik dat nieuw had moeten kopen was ik minimaal het dubbele kwijt :)

En verder kan ik er halverwege augustus in! Verder was mn date gezellig, oftewel gewoon een leuk drankje mee gedaan maar de vonken spatten er verder niet van af ;)
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik mis nogal wat nu ik even geen tijd had om hier te komen :)

Inmiddels is de naam van mijn bar/ reisbureau (maar dat zal nog wel iets langer duren) ook bekend en ben ik bezig met promoten (Facebook pagina is klaar, adres geef ik maar niet om Erik niet boos te maken). De naam is: 2B Travel - Bar

Ik wil een relaxte plaats zijn waar mensen wat komen drinken, een DVD bekijken als ze dat willen (docu's over Laos o.a.) en andere mensen ontmoeten. We hebben reisinformatie en willen mensen dus ook informeren over Laos en over dit deel van het land in het bijzonder.

Ik hoop dat we heel snel open kunnen *)
Laatst gewijzigd door Erik op 22 jul 2013 08:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast :)
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Klinkt goed Laos fan!...

Ik zou zeggen schrijf een mooi reisartikel over de plaats waar je zit en neem daar bij eten en drinken absoluut je Bar op als aangeraden bestemming!. Wat sluik reclame mag wel hoor (en anders neem ik het wel op met Erik, hahaha )
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

@ Tikva:Gelukkig idd maar 3 nachtjes, snap wel dat je haar mist. Is ook raar om ineens zonder haar te zijn.
@Sander: Dat scheelt! Ik heb laminaat ook kunnen houden voor mn woning. Het is niet overa even strak gelegd maar het is jaren 30 dus het piept en kraakt sowieso wel :P En over je date: Ik heb dat recentelijk ook gehad dat ik niet het (goede) gevoel had bij de eerste date en daardoor twijfelde. Was gezellig maar ja niet meer dan dat zeg maar. Hij wilde wel blijven afspreken maar ik had er niet echt behoefte aan merkte ik. Toen ik dat zei, kreeg ik mij toch een preek..dat ik het niet eens een kans gaf :{ Toen was ik er snel klaar mee. Ik wilde alleen geen valse verwachtingen wekken. Ga je nog een keer afspreken of laat je het zitten? :)

@Laosfan: Klinkt goed zeg! :) Ben benieuwd hoe het allemala gaat lopen!
@Yvonnetje: Welkom terug, las het idd op nu.nl van die bom. Gelukkig was je op tijd weg

Ik ben zaterdag naar een Poolse avond geweest van een internationaal jongerenproject. Was erg leuk en eten was erg lekker. Gisteren naar het strand geweest, niet de hele dag want na 3,5 uur werd ik toch wel heel moe en was ik beetje klaar met de zon. Was zo apart, je zag overal drukte in het water maar mijn strandslag was vrij rustig :? Ik zag ook Scheveningen in de verte, zwart van de mensen.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Hebben jullie ook zo'n last van zeurende Hollanders die het weer te warm vinden? -O- Ik vind het erg lekker weer. O+
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

@ menasil, we gaan het er lekker bij laten. Dat jij een preek hebt gekregen is een beetje vreemd in mijn ogen. Juist alleen maar goed als iemand daar eerlijk in is en je daardoor meteen weet waar je aan toe bent. Lekker laten gaan zulke mensen ;)

Verder klagen er hier op het werk ook wel een paar over de hitte, wat ik ze niet helemaal kwalijk neem. In de werkplaats is het namelijk ook errug warm. *kijkt liefdevol naar de airco boven men hoofd*
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Rick schreef:Hebben jullie ook zo'n last van zeurende Hollanders die het weer te warm vinden? -O- Ik vind het erg lekker weer. O+
Deze smeltende Brabander heeft juist last van zeurende Hollanders die beweren dat dit lekker weer is...

Afbeelding
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Je zult mij nooit horen beweren dat het te warm is... Maar toen ik uit het vliegtuig stapte (was 19 graden in Tallinn) kreeg ik wel ff een vette hitte klap. Maar gelukkig morgen nog vrij dus rokje aan, genoeg drinken en dan is het heerlijk uit te houden.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Rick schreef:Hebben jullie ook zo'n last van zeurende Hollanders die het weer te warm vinden? -O- Ik vind het erg lekker weer. O+
Nee hoor, hier geen last van zeurende Hollanders in bucaramanga. ;) Wel van klagende Colombianen dat de zon zo sterk is. :)
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

Ik heb wat gemixde gevoelens. Ja, ik ben blij met zon en zonder jas naar buiten. Maar ik merk dat het mijn productiviteit op het werk niet ten goede komt...Ben stuk slomer dan normaal op de momenten dat ik word geacht te werken. Was ik vrij geweest, kon ik wat beter m'n eigen ritme aanhouden :) Maar goed, veel drinken en gelukkig hebben we airco!
Bird
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik vind dit weer heerlijk, maar dat is mede omdat ik niets moet deze dagen. Boodschappen kunnen om 8 uur 's ochtends, werken kan vanuit huis en de middagen breng ik in mijn hangmat in de schaduw door.
Als ik nu buitenshuis moest werken op een druk en warm kantoor (of juist in een airco ruimte, met zo'n klap wanneer je naar buiten gaat) en met de trein of fiets overal en nergens heen zou moeten reizen... ja, dan was ik misschien iets minder blij met deze temperaturen.

Vooralsnog geniet ik er maar gewoon van *O*
Volg mijn omzwervingen op http://reizigster.blogspot.com
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Op Facebook is niets anders te zien dan zon, zee en terras!

Ik zit nu lekker buiten met m'n fleece aan te ontbijten, in Peru is het minder warm :)

Sander (of iemand anders), ik heb een ikeakast over. Die gaat na de vakantie op marktplaats. Het is een expedit van 4x4 vakjes. Mag weg voor een tuinplant. Zelf af te halen in Utrecht.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Rebec
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rebec »

Ik werk met mensen met een verstandelijke beperking en dat is echt niks met dit weer. Je kunt helemaal niets! Te warm om naar buiten te gaan en te warm om te werken. Dan maar een watergevechtje en veel ijsjes eten!
Reismeis
Reisexpert

Bericht door Reismeis »

Hier in Slovenie is het ook 30+. Wel een andere warmte dan in NL, hier kun je tenminste nog iets ondernemen :) Vandaan naar Skofja Loka geweest.

Geniet van het weer zolang het nog kan! NL kennende zal er wel snel een eind aan komen ;)
..take nothing but memories, leave nothing but footprints..
Sandervh
Reisexpert

Bericht door Sandervh »

Jenny schreef: Sander (of iemand anders), ik heb een ikeakast over. Die gaat na de vakantie op marktplaats. Het is een expedit van 4x4 vakjes. Mag weg voor een tuinplant. Zelf af te halen in Utrecht.
Ik hou hem even in mn achterhoofd! Weet nu nog niet echt hoe "vol" het al komt te staan met de meubels die ik wil. ergens half augustus kan ik erin, dus dat ding nog wel lekker gewoon op marktplaats zetten. Wil niet dat je hem vasthoud voor mij en dat ik hem dadelijk niet wil ;)
Plaats reactie