En verder kan ik er halverwege augustus in! Verder was mn date gezellig, oftewel gewoon een leuk drankje mee gedaan maar de vonken spatten er verder niet van af

Deze smeltende Brabander heeft juist last van zeurende Hollanders die beweren dat dit lekker weer is...Rick schreef:Hebben jullie ook zo'n last van zeurende Hollanders die het weer te warm vinden?Ik vind het erg lekker weer.
Nee hoor, hier geen last van zeurende Hollanders in bucaramanga.Rick schreef:Hebben jullie ook zo'n last van zeurende Hollanders die het weer te warm vinden?Ik vind het erg lekker weer.
Ik hou hem even in mn achterhoofd! Weet nu nog niet echt hoe "vol" het al komt te staan met de meubels die ik wil. ergens half augustus kan ik erin, dus dat ding nog wel lekker gewoon op marktplaats zetten. Wil niet dat je hem vasthoud voor mij en dat ik hem dadelijk niet wilJenny schreef: Sander (of iemand anders), ik heb een ikeakast over. Die gaat na de vakantie op marktplaats. Het is een expedit van 4x4 vakjes. Mag weg voor een tuinplant. Zelf af te halen in Utrecht.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten