scheren en poetsen

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Ruud
Contacteer:

Re: scheren en poetsen

Bericht door Ruud »

Was er ook over aan het denken om een baardtrimmer/scheerapparaat mee te nemen. Het is niet alleen het apparaat wat je mee sleurt, Je moet ook nog alle opladers van je apparaten meesleuren.
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Laatste keer heb ik mes en schuim meegenomen en de keer ervoor ook volgens mij. Het apparaat is niet zo heel groot dus hoeft op zich niet zo'n probleem te zijn om mee te nemen. Ik neem ook altijd een normale tandenborstel mee maar de volgende keer de elektrische ook misschien.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

ik heb een electrische tandenborstel op batterijen, en meestal is dat diegene die ik meeneem op reis. het kost inderdaad wat extra plaats, maar om de een of andere reden heb ik dat we wel voor over.

(en in vergelijking met duikspullen of cameraspullen valt die tandenborstel in het niet.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
jmksprangers
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door jmksprangers »

zowel thuis als op reis beide met de hand. Thuis hebt ik wel een elektrische tandenborstel maar die gebruik ik eigenlijk veel te weinig. Mmmm dit brengt me weer op ideeen :)
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter »

Ruud schreef:Was er ook over aan het denken om een baardtrimmer/scheerapparaat mee te nemen. Het is niet alleen het apparaat wat je mee sleurt, Je moet ook nog alle opladers van je apparaten meesleuren.
Ach, zo zwaar is het toch niet. Maar heb zowel electrische mee (ook ivm baardtrimmer, 2,5mnd baard laten staan) en scheermesje. Scheermesje weegt niks dus is wel het makkelijkst eigenlijk.
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

wauw, ben best wel verbaasd hoeveel mensen hier elektrische apparaten gebruiken voor zulke alledaagse zaken als scheren en poetsen 0_0

ik heb godzijdank geen vaatwasser of droger of meer van dat soort onzin en speel heerlijk akoestisch gitaar ;) ,
maar scheren en tanden poetsen, zou niet eens in mn hoofd op komen dat hier elektrisch te doen laat staan op reis!
nou ja, zullen mn geitenwollen sokken wel zijn :Y)

wel grappig om te zien dat er echt een fanatieke splitsing is op dit gebied. of je kunt niet zonder je apparaat of je blijft bij je mes, haha, ik vraag me af of deze twee groepen ook op andere fronten(keuze van accomodatie bijv.) zo 'radicaal' verschillen...
amassakoul
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

en speel heerlijk akoestisch gitaar
Toch geen ongevraagde concerten in (nacht-) bussen enzo he }) ;)
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

haha nee, daar sta ik helemaal versteld van, mensen die een gitaar meeslepen over de wereld.
in laos drie weken opgetrokken met een amerikaan met gitaar, leuk en aardig, maar je wordt wel moe van alle backpackers die hun standaard geneuzel op gitaar willen laten horen :O
amassakoul
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Haha. Gelukkig maar Tom. Ik wordt namelijk gek van die backpackers die hostels terroriseren met hun ongevraagde getokkel. Maar dat dacht je zeker al? Blij dat jij toch niet bij deze categorie blijkt te behoren :P

ps. Je had het over "2" categorien backpackers. Moet daar niet een 3e bij: volgens mij ben ik de enige die het omgekeerd doet: dus scheermes + elektrisch tandenborstel :? ;)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

tom schreef: wel grappig om te zien dat er echt een fanatieke splitsing is op dit gebied. of je kunt niet zonder je apparaat of je blijft bij je mes, haha, ik vraag me af of deze twee groepen ook op andere fronten(keuze van accomodatie bijv.) zo 'radicaal' verschillen...
Uiteraard als er geen champagne in een hotel aanwezig is ben ik bij voorbaat al vertrokken... _O-

Nee maar wat is er zo gek aan een elektrische scheerapparaat? Het is niet zo dat je ineens 3 kg erbij krijgt door de oplader en bij elkaar neemt het misschien nog wel minder ruimte in beslag dan de 'originele' scheermes, (extra) scheermesjes, schuim (+ spiegeltje). :)
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

Ruud schreef:Was er ook over aan het denken om een baardtrimmer/scheerapparaat mee te nemen. Het is niet alleen het apparaat wat je mee sleurt, Je moet ook nog alle opladers van je apparaten meesleuren.
Zoek een apparaat met batterijen. Hoef je alleen de oplader en de battererijen maar mee te nemen.

Ik vind scheren vaak zonde van mijn tijd maar zie er geschoren gewoon beter uit.
Laatst gewijzigd door hariejak op 21 okt 2008 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Je neemt ook nog een spiegeltje mee Galerius? t Kan niet op man *O* !
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Nee juist niet omdat ik elektrisch scheer. -O- Maar als je met scheermesje scheert dan heb je toch een spiegeltje nodig lijkt me of doe je het dan op gevoel? ;)
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

nou scheer ik me sowieso zo goed als nooit op reis dus dit probleem heb ik ook niet.
toch heb ik één gewoon scheermesje bij me, mocht zich de zeldzame situatie voordoen dat ik ergens op reis de behoefte voel om me te scheren. maar daar heb ik geen spiegeltje voor nodig en schuim kan ik ook prima zonder.... (8>
amassakoul
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Galerius schreef:Nee juist niet omdat ik elektrisch scheer. -O- Maar als je met scheermesje scheert dan heb je toch een spiegeltje nodig lijkt me of doe je het dan op gevoel? ;)
Nee, maar ik kwam regelmatig een wasbak met een grote spiegel erboven tegen. Dus, eh, nee hoor spiegel meenemen hoeft echt niet!
Plaats reactie