Bolletjeom: ik lees het net: van harte welkom! Mail tegen die tijd nog even. Zou de tweede keer zijn dat ik je ontmoet. En voor de tweede keer in Laos

Vooral Noorwegen was prachtig, maar ze hadden een reisbegeleider die er 15 jaar geleden ooit één keer eerder geweest was en dus nu praktisch niks wist, een chauffeur die de reis voor het eerst deed (en waarschijnlijk ook voor het laatst, de reis was ook bij de chauffeurs bepaald niet geliefd). Met als gevolg dat ze geen van beiden de route kenden, geen van beiden wisten waar je ergens kon stoppen, en ook geen idee hadden waar je met een groep van ruim 40 man (wat me op zichzelf al een verschrikking lijkt) onaangekondigd kon gaan lunchen. Daarnaast waren de reisafstanden veel te lang, naast diverse overtochten per veerboot hebben ze liefst 6500km gereden, met diverse reisdagen van meer dan 600km. En als je dan zulke afstanden grotendeels moet afleggen met een grote bus op bochtige bergwegen waar je maximaal 60 kan/mag rijden, dan komt de chauffeur ook al snel in de problemen met de rijtijdenwet. Kortom, een slecht samengestelde reis die ook slecht werd uitgevoerd.Reismeis schreef:Oei.. Slecht zicht op de Noordkaap, dat hadden wij ook. Erg jammer! Balen ook trouwens dat het zo slecht georganiseerd wasHopelijk hebben ze nog wel van hun reis kunnen genieten!
Dat kan uiteraard ook. Ik kijk soms ook wel op TV, maar dat is dan altijd voor de korte termijn. En zelfs die kunnen er soms enorm naast zitten, zoals eerder dit jaar in Tokyo, dat iedereen voor de hele dag regen voorspelde en er een een uur later een bak sneeuw naar beneden kwam...Reismeis schreef:Ik probeer altijd op regionale KNMI sites te kijken, zeg maar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten