Hou me op de hoogte van je eventuele route e.d., ik zal hetzelfde doen!
Voor 17 juli zal je wss geen tickets voor 800 euro meer vinden. Dan zijn alle schoolvakanties door heel Nederland begonnen, plus de bouwvak is begonnen in een deel van het land. Hoogseizoen dus!ZiMoN schreef:Ik en mijn vriendin zijn net hetzelfde van plan! Wij vertrekken ook rond 17 juli voor bijna 6 weken. Nu opzoek naar nog een goedkoop vliegtuigticketzal rond de 800€ pp zijn. Hoeveel heb jij betaald?
Half april dus het visum aanvragen in mijn geval! Ik ga voor een 60 dagen visum direct via de ambassade/consultaat. Er is wel een klein obstakel nu, ik heb mijn rechterpols gebroken en zit 8 weken in het gips, extra veel tijd om de route uit te stippelen. Ik heb als troost bij de toko een lekker flesje bintang gekregen, helden!"Goedemiddag,
Voor een 60 daags toeristenvisum heeft u geen sponsor nodig. U dient wel een bewijs van in- en uitreis aan te leveren.
(Een sponsor is enkel nodig voor een verblijf langer dan 60 dagen).
Met vriendelijke groet,"
RSrunner schreef:
Maar, het volgende is ook gebeurde.. Mijn broertje is (toch) in de gelegenheid om met mij mee te gaan, maar dan voor 28 dagen (4 weken) -> (V.O.A) voor hem dus. Maar als hij dezelfde route boekt zou dit betekenen dat we na 4 weken ipv 4 weken en 6 dagen in Denpasar moeten zijn. Mijn visum is binnen![]()
Hoi Simone,Simoon4 schreef:Hoi!
Ben je inmiddels naar Indonesië geweest?
Hoe vond je het en is het te doen tijdens de Ramadan?
Groetjes, Simone
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten