Ik ga in september naar Australië met een working holiday visum. Nu ben ik aan het kijken voor mijn vlucht maar ik vroeg me af of er sommigen onder jullie soms ervaring hebben met een groepsvlucht. Ik geloof best dat je eerste contacten dan gelegd zijn (maar je kan die zeer snel weer kwijt raken ook, geloof ik..) maar ik ben nog niet overtuigd.
En via welke organisatie je die groepsvlucht hebt gedaan, ik weet niet goed of dit (zonder de extra pakketten dat je eventueel kan bijboeken) veel duurder is dan een gewone vlucht. Ik heb al rondgekeken en vergeleken maar de prijzen zijn zodanig wispelturig dat ik niet goed weet wat een 'goeie prijs' is.
Voor de rest lees ik vaak dat een pakket (voor het regelen van een bankrekening en dergelijke) bij een organisatie afgeraden wordt doordat je dit vaak zelf kan doen én je uiteindelijk zelf voor werk moet zoeken.
Mijn grootste vraag is dus eigenlijk gewoon de vlucht; heeft er iemand nog tips om een goeie deal te sluiten? Er zijn zoveel mogelijkheden/luchthavens waarvan je kan vliegen en ik zou graag ervaringsdeskundigen even horen

Of heeft er iemand goeie/slechte ervaringen met organisaties?
Alvast bedankt!!