Ten noorden van Praag: voormalig concentratiekamp Theresienstadt. Indrukwekkend.Erik schreef:Als ik hier op in mag hakenZijn er ook nog dingen te doen / te zien rondom Praag die de moeite waard zijn?
Drie dagen Praag, wat is er te doen?
-
- Vakantieganger
Re: Praag. wat te doen als je het al kent?
Bezoek ook eens mijn blog: http://wonderfulworld.gaatverweg.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
In praag zelf vond ik de Globe Bookstore erg leuk, maar goed moet je wel van boekwinkels houden!
Brno is ook een leuk stadje, maar als je Villa Tugendhat wilt gaan bezoeken moet je op tijd in Nederland al reserveren!
Cesky Krumlov is schitterend maar lastiger als dagtripje..
Brno is ook een leuk stadje, maar als je Villa Tugendhat wilt gaan bezoeken moet je op tijd in Nederland al reserveren!
Cesky Krumlov is schitterend maar lastiger als dagtripje..
- bolletjeom
- Reisexpert
hoi
bedankt voor alle tips...heb er alleen niet zo veel aan gehad
Reisgenoot was deze keer niet zo avontuurlijk en actief ingesteld. Vooral veel winkels van binnen gezien
MAar....het was wel mooi weer!
bedankt voor alle tips...heb er alleen niet zo veel aan gehad

Reisgenoot was deze keer niet zo avontuurlijk en actief ingesteld. Vooral veel winkels van binnen gezien

MAar....het was wel mooi weer!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: Praag
In de zomervakantie gaan wij een paar dagen wandelen in het Boheems Paradijs en daarna nog een dag of 5 naar Praag. Nu hebben we vorig jaar in Budapest 2 dagen fietsen gehuurd, dat was ontzettend leuk en heel goed te doen: er zijn heel veel fietspaden, soms moet je ze delen met voetgangers, maar dat gaat prima. Het lijkt ons leuk dit ook te doen in Praag. Heeft iemand ervaring met fietsen in Praag? Ik zag wel dat je ze kan huren, maar ik kan nog niet zo veel ervaringen vinden. Ik kan me voorstellen dat niet elke stad zo goed te befietsen is.