Drie dagen Praag, wat is er te doen?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Budapestenaar
Vakantieganger

Re: Praag. wat te doen als je het al kent?

Bericht door Budapestenaar »

Erik schreef:Als ik hier op in mag haken :) Zijn er ook nog dingen te doen / te zien rondom Praag die de moeite waard zijn?
Ten noorden van Praag: voormalig concentratiekamp Theresienstadt. Indrukwekkend.
Bezoek ook eens mijn blog: http://wonderfulworld.gaatverweg.nl
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

In praag zelf vond ik de Globe Bookstore erg leuk, maar goed moet je wel van boekwinkels houden!

Brno is ook een leuk stadje, maar als je Villa Tugendhat wilt gaan bezoeken moet je op tijd in Nederland al reserveren!

Cesky Krumlov is schitterend maar lastiger als dagtripje..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

hoi

bedankt voor alle tips...heb er alleen niet zo veel aan gehad :-)
Reisgenoot was deze keer niet zo avontuurlijk en actief ingesteld. Vooral veel winkels van binnen gezien :{
MAar....het was wel mooi weer!
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marije
Reisexpert

Re: Praag

Bericht door Marije »

In de zomervakantie gaan wij een paar dagen wandelen in het Boheems Paradijs en daarna nog een dag of 5 naar Praag. Nu hebben we vorig jaar in Budapest 2 dagen fietsen gehuurd, dat was ontzettend leuk en heel goed te doen: er zijn heel veel fietspaden, soms moet je ze delen met voetgangers, maar dat gaat prima. Het lijkt ons leuk dit ook te doen in Praag. Heeft iemand ervaring met fietsen in Praag? Ik zag wel dat je ze kan huren, maar ik kan nog niet zo veel ervaringen vinden. Ik kan me voorstellen dat niet elke stad zo goed te befietsen is.
Plaats reactie