Uiteraard heb ik zelf een vraag anders zou ik geen topic aan hebben gemaakt.

Maar dat is mono.Marco schreef:Als je een auto koopt met cassette speler kun je toch ook zo'n bandje kopen die je dan in de koptelefoon van je mp3 speler of discman stopt om zo toch je speler te kunnen blijven gebruiken?
Nee dat is het mooie van Last.fm, die heeft een plug-in voor je iPod en zodra je hem op je computer aansluit, dan scrobbelt (of is het scrobblet?) hij de nummers die je onderweg geluisterd hebt. Anders zou je niks aan je iPod hebben, omdat die juist gemaakt is om muziek te luisteren als je aan het reizen bent.Marco schreef:Heb je voor het gebruik van de ipod dan geen internet verbinding nodig als die moet samenwerken met last.fm ?
Ah dat zou kunnen, dacht dat het altijd aan je account gekoppeld was. Maar met een netbook zou het opgelost zijn.bolletjeom schreef:je ipod is alleen compatable met je eigen compu...volgens mij
Last.fm. Zodra je op je pc (of iPod) muziek aan het sluiteren bent, worden deze nummers zoals het heet naar de last.fm site gescrobbelt. Zo kan je aan andere mensen je profiel laten zien of kijken wat er voorn muziek overeen komt met jou smaak en wat er nog meer recommended is voor jou. Erg handig.Jenny schreef:Ik ken last.fm niet...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten