@menasil, het ligt er wel aan om welke reden je overgeeft denk ik... ik heb in verleden met schaatsen een tijdje elke keer dat ik op het ijs stond last van overgeven gehad.. maar dat kwam omdat mijn maagklep niet zo goed sluit... bij de elfstedentocht was het wel deels heel diep gaan en is het deels lastig om je eten te verteren

met duizeligheid is het wel oppassen maar ook daar liggen de redenen per persoon weer verschillend.. bij de elfstedentocht heb ik even rustig gezeten, en daarna rustig een bouillon en banaan gegeten en toen ging het wel weer... maar het is niet iets dat je elke keer moet doen
trouwens met dat online programma heb je dan ook contact met andere sporters om eventueel samen te sporten? enne jammer dat je Poolse toetje mislukt is
@zaratoestra, het weer lijkt nog niet echt beter te worden.. 10 graden eind van de week en nachtvorst? ik kan me mijn examen tijd nog herinneren lekker warm en zonnig, heel anders dan nu :S en fotoalbums maken moet ik eigenlijk ook nog doen
Ik ga vanmiddag in Rotterdam een rondvaart maken en dan uiteten met mijn vriend, en dan morgen met vrienden karten in de Uithof in Den Haag.. leuke dingen dus weer =)