Globetrot schreef:Dit doet me een beetje denken aan het reizen vóór het internettijdperk. Jonge mensen gingen op de bonnefooi backpacken, hadden misschien een globale planning wat betreft de landen die ze aan wilden doen, sommigen uitgerust met LP's maar ook veel die anderen onderweg om info vroegen.
Tegenwoordig wordt er toch minstens van je verwacht dat je je behoorlijk hebt ingelezen voordat je ergens naar toe reist. (En ja, dat doe ik dus ook...) Maar stel nou dat je daar geen tijd of internet voor hebt, zoals daretodream aangeeft. Dan is het toch fantastisch dat er zo'n geweldig forum is, waar je snel even wat info kunt vragen aan mensen die er geweest zijn en die tips kunnen geven...
Hmm, gedeeltelijk mee eens, maar als ik eerlijk ben, vind ik het een beetje op hetzelfde neerkomen.
Of iemand de vraag hier nu (nóg een keer!) stelt, of even zoekt naar het antwoord dat al een miljoen keer eerder gegeven is : )
Denk dat de vraagsteller alles bij elkaar net zoveel tijd kwijt is...
Dus als mensen tóch al hier zijn, dan liever gewoon even zelf lezen : )
Onderweg, live vind ik het wat anders, wanneer je tips vraagt aan (of krijgt van) mensen die je tegenkomt. Dat is leuk!