Full Moon Party
Full Moon Party
Hee allemaal,
Ik zit op het moment in Nieuw Zeeland maar ga over een maand richting Thailand voordat ik naar huis ga. Erg leuk natuurlijk, maar we (een vriendin en ik) willen graag naar de Full Moon Party op Koh Phangan. Omdat ik 23 maart aankom in Bangkok en mn vriendin 24 maart willen we naar de Full Moon Party op 26 maart. Alleen omdat dit allemaal zo dicht op elkaar is en we hebben gehoord dat het in die periode best heel druk is met accomodatie. Mijn vraag aan jullie is weten jullie een goede plek om te verblijven op Koh Phangan? Het liefst niet aan hetzelfde strand, maar toch ook weer niet te ver weg... Ook nog tips voor de reis van Bangkok naar Koh Phangan?
We zouden daarna graag naar Koh Tao willen, is het misschien handig om daar al met de full moon party te blijven of is dat te ver weg?
Alvast bedankt voor de reacties!
Liefs Rebecca
Ik zit op het moment in Nieuw Zeeland maar ga over een maand richting Thailand voordat ik naar huis ga. Erg leuk natuurlijk, maar we (een vriendin en ik) willen graag naar de Full Moon Party op Koh Phangan. Omdat ik 23 maart aankom in Bangkok en mn vriendin 24 maart willen we naar de Full Moon Party op 26 maart. Alleen omdat dit allemaal zo dicht op elkaar is en we hebben gehoord dat het in die periode best heel druk is met accomodatie. Mijn vraag aan jullie is weten jullie een goede plek om te verblijven op Koh Phangan? Het liefst niet aan hetzelfde strand, maar toch ook weer niet te ver weg... Ook nog tips voor de reis van Bangkok naar Koh Phangan?
We zouden daarna graag naar Koh Tao willen, is het misschien handig om daar al met de full moon party te blijven of is dat te ver weg?
Alvast bedankt voor de reacties!
Liefs Rebecca
Re: Full Moon Party
Ben er zelf nooit geweest, maar kwam hier een artikel tegen met wat suggesties. Misschien dat als iemand nog aanvullende suggesties heeft ze ook nog wil plaatsen!
Ah, ik wist dat ik dat ergens had gelezen/gehoord! Thnx! Iemand specifieke accomodatie tips?
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Ik verbleef wel in Haad Rin. In het centrum. Vond het juist wel fijn dat ik 's avonds na de feestjes zo mijn bed in kon rollen.. om vervolgens een uur later wakker te worden en daarna toch nog even terug naar het strand te gaan .. Mezelf snachts snel even om kon omkleden nadat ik van een te natte glijbaan was afgegaan.... Het sfeertje was ook zeker leuk voor 5 dagen, De levendigheid, overdag op het strand hangen (water inderdaad vies, ga daar niet in) als het te heet werd heeeeel fout uren achter elkaar Friends of Southpark kijken onder het genot van een te vette hamburger. Soms heeft een mens zoiets gewoon even nodig
Ooh wat zou ik graag terug willen!!
Ons guesthouse (S.K. home) was erg goedkoop, basic met eigen douche en fan, prima bed: 380 bath voor een 2 persoonskamer tijdens de de full moon party, dag ervoor en dag erna en 320 bath op andere dagen. Ik weet niet meer of deze prijs vast stond of dat het een prijs na het afdingen was. Hostel was gelegen boven een 7eleven.

Ooh wat zou ik graag terug willen!!

Ons guesthouse (S.K. home) was erg goedkoop, basic met eigen douche en fan, prima bed: 380 bath voor een 2 persoonskamer tijdens de de full moon party, dag ervoor en dag erna en 320 bath op andere dagen. Ik weet niet meer of deze prijs vast stond of dat het een prijs na het afdingen was. Hostel was gelegen boven een 7eleven.
Ga naar m'n blog http://www.travellust.nl voor info over Zuidoost-Azië, Nicaragua, IJsland, citytrips en meer.
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Reisagenda '15:
feb: Gambia
apr: Lissabon
mei: New York
jun: Kroatië, Texel, Frankrijk
jul: Zeeland
aug: Berlijn
sep: Spanje
okt: Marokko
Ik zelf verbleef op Haad Yao, aan de andere kant van het eiland. Zelf vond ik dit wel prettig, lekker rustig en een schoon strand!!! en voor accomondatie hoef je in mijn ogen niet vooruit te boeken. Altijd wel ergens een plekje, en is ook goedkoper om ergens gewoon aan te komen lopen ipv boeken via internet.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015