Goedkope ticketdeals met Paperflies

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

Laatste post alweer een maand geleden, maar ik heb het idee dat de aanbiedingen beter worden. Misschien toch weer een tijdje volgen?
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Re: Goedkope ticketdeals met Paperflies

Bericht door WizardOfOss »

Ik heb het de laatste tijd niet echt meer gevolgd, alleen een keer vanwege een iets te enthousiaste reactie op een andere site een aanbieding naar Las Vegas met de grond gelijk gemaakt. Maar zo op het eerste gezicht lijken de aanbiedingen inderdaad wel wat scherper, zal er zo af en toe dus nog weleens eentje uitpikken.

Het valt me wel op dat ze steeds weer terug lijken te vallen op een aantal dezelfde aanbiedingen, en de laatste tijd sowieso vaak naar de VS met US Airways.
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Vandaag toch maar even gecheckt, voor €490 naar Hong Kong (met Aeroflot via Moskou) leek op het eerste gezicht zeker verkeerd, en ik zag een trip daarheen eigenlijk best wel weer eens zitten. Maar helaas, met de kosten erbij zijn ze toch weer 10 euro te duur. En wat mij betreft nog vervelender: je zit bij Paperflies dan vast aan een beperkt aantal reisdata op voornamelijk doordeweekse dagen, terwijl het wel degelijk mogelijk blijkt voor dezelfde prijs "weekend tot weekend" te vliegen.

Gisteren hadden ze overigens een aanbieding voor Lissabon, voor €115 met Swiss vanaf Brussel. Ik heb daarvoor niet eens de prijzen opgezocht, aangezien het een vlucht met overstap betrof waardoor je 5 tot 6 uur onderweg was 8)7
JGelderen

Bericht door JGelderen »

PaperFlies heeft ondertussen een nieuwe website gelanceerd. Zie hier het resultaat: [verwijderd]

Wat denken jullie ervan? Voor- of achteruitgang?
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het gaat niet om de website maar om de prijzen...

Maar als we het toch over de website hebben: met de oude IE van mijn werk kan ik de site niet eens openen.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Ik heb nog niet gecontroleerd of de aanbiedingen er beter op zijn geworden, en door het veel grotere aanbod is het concept wel totaal verwaterd (al hoeft dat niet per se een nadeel te zijn), maar qua informatievoorziening is dit wel een flinke vooruitgang. Al is het maar omdat de bijkomende administratiekosten nu wel direct getoond worden, en niet pas helemaal aan het einde van het boekingsproces...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

De website ziet er wel mooier uit maar zo op het eerste gezicht vallen d acties tegen. Malta voor meer dan 172,- heb dat een paar jaar terug voor meer dan de helft minder gedaan. Alleen peru voor 480 lijkt me op het eerste gezicht echt interessant.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Plaats reactie