Goedkope ticketdeals met Paperflies

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
goedkoopvliegenclub
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door goedkoopvliegenclub »

paperflies
http://www.goedkoopvliegenclub.nl
Met al het laatste nieuws over low cost vliegen
ricardobuma
Wereldreiziger
Contacteer:

Bericht door ricardobuma »

Ze zijn vandaag begonnen, dus ik heb zojuist gekeken om even een indruk van het concept te krijgen. Vandaag is de actie:

'Retour New York met US Airways voor €439,-'

Uiteraard zijn er strikte voorwaarden aan verbonden; zo kan er als datum voor de heenreis enkel gekozen worden uit 7 of 8 december en als terugreis 12 december.

Morgen weer even kijken, gewoon om even een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
Sandervh
Reisexpert

Re: Goedkope ticketdeals met Paperflies

Bericht door Sandervh »

dit komt er natuurlijk ook nog even bij:
Administratie kosten (1 personen): €26,50 dus word het new york ticket €465.50 ;) scheelt nog altijd wel 100€ wat ik even snel heb gezocht op een ticket wat je een lange tijd van te voren boekt.
Reisagenda 2015: Maart '15 midweek skiën Oostenrijk - Mei "15 4 weken Colombia - Juni/juli "15 1 week Schotland En nu is het geld op...
Travelvideo: Living on the Edge - A bikers legacy through Vietnam
Travelvideo: Colombia 2015
tomvanlk

Bericht door tomvanlk »

Ik heb vandaag even gekeken. Mooie deal naar Zuid-Afrika, achtergrond van de site wisselt mee met de bestemming, wel een mooie gimmick. Data zijn verdeeld over maart, april en mei dat zijn al een stuk meer mogelijkheden dan gisteren. Ga ervan uit dat dit elke deal verschilt.

Ga het ook even in de gaten houden, ziet er veelbelovend uit.
ehouse
Reisexpert

Re: Café Verweggistan

Bericht door ehouse »

Wat vinden jullie van paperflies? Momenteel twee dagen oud en als bestemming New-York en Johannesburg. Mooie bestemmingen, maar wie gaat er nu voor vijf dagen naar Zuid Afrika en voor New York hetzelfde?? Dat is toch complete onzin. Hoop toch dat ze zoiets gaan aanpassen in de toekomst, want anders zijn die trips maar zinloos en het zal wel een goede deal zijn om op kort termijn te reizen, maar zo goedkoop vond ik de vlucht naar New york ook weer niet...
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

New York kan ik me nog wel voorstellen, ken ook wel mensen die dat voor een langweekend deden. Zou mijzelf te ver vliegen zijn maar goed iedereen zijn ding.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Sterker nog, Singapore Airlines heeft ooit dagtrips gepromoot, 's ochtends vroeg landen, 's avonds weer terug naar huis 8)7

Mijn eerste trip naar New York in 2001 (gelijk ook mijn eerste vlucht...) was overigens ook maar 6 dagen, en dat zou ik zo weer doen. Maar goed, dat zegt iemand die ook voor een weekje naar Tokyo vliegt...

Vooralsnog ben ook ik trouwens nog niet zo onder de indruk van Paperflies, de prijzen zijn niet heel spectaculair, en die paar data moeten maar net uitkomen. Overigens zie ik bij Jo'burg alleen drie vluchten voor een trip van twee weken staan, dat is qua duur toch niet onredelijk? Maar als ik op Ebookers kijk heb je op alledrie die data voor €602 exact dezelfde vlucht waar je bij Paperflies dus 569 + 26,50 = €595,50 voor neer moet tellen. Tamelijk verwaarloosbaar verschil dus, terwijl je bij Ebookers wel met de data kan schuiven.
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

hmm dat geeft niet veel voordeel dan..

Ik blijf op moment de ene financiele na de andere financiele tegenvaller.. baal er wel van maar kan er helaas weinig aan doen.. maar snel afstuderen en dan een baan zoeken haha ;)

Komend weekend wel even lekker weekendje couchsurfen en paar leuke feestjes :D heb er zin in =)
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Trouwens ook nog even gekeken voor die aanbieding van gisteren naar New York, voor diezelfde vlucht (US Airways met overstap in Philly) een voordeel van 60 euro. Echter, voor 3 tientjes meer dan die aanbieding vlieg je nonstop met United. Ik zou het wel weten...

Desondanks toch maar eens in de gaten blijven houden.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Het concept is vast aardig. Maar duidelijk voorbeeld van vluchten die ze anders niet kwijt komen. Ik ben benieuwd wat ze aanbieden in schoolvakanties, en of er dan wat is....

De financiering van m'n huis is rond!!!!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Kijk, da's mooi nieuws!

Overigens weer even op Paperflies gekeken, vandaag een aanbieding voor Reykjavik, naar keuze een weekje van 1 t/m 8 februari of een lang weekend van 24 t/m 28 februari, voor €225. Dat lijkt toch een prima aanbieding, op beide data kom ik bij Ebookers rond de 340 euro uit, dus ook met de bijkomende kosten blijft er een flink voordeel over.

Icelandair biedt overigens ook zelf wel tickets aan voor diezelfde prijs (en iets lagere kosten), maar dat is alleen voor een enkele datum in december.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ingritaaa »

Lijkt me toch bijzonder koud om daar heen te gaan nu!

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

IJsland. O-)
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Ingritaaa schreef:Lijkt me toch bijzonder koud om daar heen te gaan nu!
Het is daar volgens mij altijd koud :) Maar lijkt me wel heel bijzonder om het land ook in de winter eens te zien. Ik vond het in ieder geval een bestemming die de moeite waar is. Vooral voor de natuur.
Ingritaaa
Reisexpert
Contacteer:

Re: Goedkope ticketdeals met Paperflies

Bericht door Ingritaaa »

Ja, ik wil er ook zeker nog naartoe. Rick heeft me een trip beloofd maar ik hoor steeds niets van hem ;). .

Maar IJsland en kou is voor mij van hetzelfde kaliber als Mongolië en kou. Lijkt me ook mooi maar zou toch de voorkeur geven aan iets minder koud dan -10!.

ingritaaa.blogspot.com Mijn reis door Azië
ingritaaa-afrika.blogspot.com Mijn onderzoek in Afrika

Plaats reactie