Uiteraard, het scheelt maar een paar euro, maar ik vind klantvriendelijkheid best belangrijk

Heb The Nest ook bekeken (ter plaatse dus) en vond het véél te duur voor wat je ervoor krijgt, maar smaken verschillen en portemonnees kennelijk ook ; )Globetrot schreef:Wij zaten in het Tune Hotel (downtown) en waren daar erg tevreden over en hadden de kamer voor een habbekrats, omdat we al heel vroeg geboekt hadden. Wij hadden alleen een fan en dat was ook zeker voldoende. Als je echter de hoofdprijs moet betalen, zou ik eerder kijken naar The Nest zie: http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... ml#REVIEWS
AllebeiGlobetrot schreef:Als ik op de site van agoda die 2 acco's vergelijk, dan kosten de goedkoopste kamers hetzelfde (29 euro per nacht in juni/juli), maar is bij The Nest het ontbijt erbij inbegrepen. Dat kun je beschouwen als middenklasse-prijzen? Goede aanbiedingen bij Tune zijn echt stukken goedkoper, maar rond die tijd betaal je daar ook zo'n 22 euro voor een kamer met AC handdoek en tv... Een kale kamer met fan en zonder handdoek etc heb je voor zo'n 60 MYR =15 euro. En dat is dan hetzelfde als de goedkope fan-kamer bij Chinatown Boutique Hotel die jij geregeld had Travelator. Welke zou je dan in dat geval kiezen?
Ik weet niet waar de bushalte is, maar dat is een kwestie van even iemand vragen, toch?travel57 schreef:Als wij landen op KLIA airport in Kuala Lumpur, en we willen daarna verder reizen naar Melaka, waar is het busstation op de luchthaven te vinden? Heb al wel gelezen dat we moeten reizen met de busmaatschappij Transnasional. Het zou fijn zijn als iemand ons kan helpen om zo te weten te komen waar de opstap voor deze bus is. We landen ongeveer 15.15u in de middag, hoop dat het dan nog te doen is met de bus naar Melaka.
Gr Hanny
Travelator schreef:Hanny, er gaat 100% zeker een bus vanaf KLIA naar Melaka (zie de link van Transnasional die ik je in m'n vorige post gestuurd heb).
Wanneer je uit het vliegtuig stapt, kun je meteen iemand vragen waar de bushalte is.
Of bij de douane. Of bij de bagageband. Of..... Mensen genoeg!
Maak je geen zorgen, die bus rijdt écht!
Je hoeft niet eerst naar LCCT.
Ik ga op de 25e iemand ophalen op KLIA. Dan zal ik (als ik het niet vergeet) goed opletten en even kijken of ik het je op de een of andere manier kan uitleggen. Herinner me er nog even aan over een week of drie...
Travelator schreef:Die bus rijdt echt, trust me : )
Ik ga m'n best doen om het allemaal goed in me op te nemen (kan zijn dat ik er niet aan denk).
Let er overigens wel op dat je een bus pakt naar Melaka Sentral en niet naar het Makhota Medical Center.
Op Melaka Sentral moet je overstappen op een andere bus om in het centrum te komen.
Volg op Melaka Sentral de bordjes "domestic departures" en loop dan naar platform 17. Daar vertrekt de bus naar Chinatown. Zeg tegen de buschauffeur dat je wilt uitstappen op Jonker Street. De bust stopt naast een brug (aan de rechterkant). Wanneer je die oversteekt, loop je zo Chinatown in. Meteen na de brug rechts (straatnaam ben ik even kwijt) vind je de meeste guesthouses.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten