De titel zegt t al 'wat zouden jullie doen in mijn situatie'
Ben December 2012 een maand naar Thailand geweest samen met een vriendin (dit was voor mij de eerste keer met de rugzak) daarvoor in januari 2011 naar new zeeland geweest een maand met een camper met mijn ouders/zus en zwager door het land getrokken.
Dit alles is erg goed bevallen en mijn werk situatie maakt het nu de perfecte tijd om onbetaald verlof op te nemen en zeker 2 tot 3 maanden te gaan reizen(kan eventueel langer)
Nu wil ik half juli naar Cuba met een vriendin en daar zo'n 3 weken doorbrengen(is dit te lang voor Cuba?)
En daarna moet zij weer terug naar huis vanwege werk ..
Maar wat dan ... Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het wel een spannend idee vind om alleen te reizen maar wil het wel doen je komt toch altijd mensen tegen. Nu dacht ik zelf aan Costa rica of Guatamala en dan door naar Canada nu las ik op ATG dat Canada niet zo gemakkelijk te bereizen is zonder auto en nu vind ik het wel erg saai om alleen in de auto te zitten vanwege lange afstanden..
Daarom denk ik nu na over andere alternatieven nu ben ik jong 22 jaar en wil ik nog veel van de wereld zien en heb ik dus nog een erg lang verlanglijstje ! En zou ik het ergens ook wel weer leuk vinden om bijvoorbeeld 2 weken ergens vrijwillegers werk te doen of werken (maar is 2 weken te kort?) want wil natuurlijk ook wel wat van het land zien.

Dus de vraag -> wat zouden jullie doen en hebben jullie tips en/of advies
Alvast bedankt!