Goedkope ticketdeals met Paperflies
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Goedkope ticketdeals met Paperflies
Afgaand op de cijfers op WIkipedia is het 's winters in Reykjavik gemiddeld niet eens zo gek veel kouder als hier (0,4 versus 3,5 °C), met dank aan de golfstroom. Het zijn alleen wel erg korte dagen dan, maar daar staat tegenover dat je ook veel meer kans op poollicht zal hebben.
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Onder 'veelgestelde vragen' las ik trouwens nog wel iets aparts:
Het zal misschien niet zo vaak voorkomen dat er zulke voorwaarden worden gesteld, maar het lijkt me wel irritant als je net een superdeal hebt gevonden, afhankelijk te moeten zijn van anderen..-Als ik heb geboekt gaat de reis dan zeker door?
Bij sommige van onze aanbiedingen moet er een minimale ticket afname zijn, mocht dit het geval zijn dan wordt dit duidelijk aangegeven nadat je op de "Boek Ticket" knop hebt gedrukt. Mochten er aan het einde van de dag niet genoeg mensen geboekt hebben, dan zal het betaalde bedrag aan PaperFlies na het eindigen van de deal direct worden teruggeboekt naar jou rekening. Echter zal annulering van onze kant zelden voorkomen.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Bij een echte superdeal zou dat uiteraard geen probleem moeten zijn 

-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Haha, ja ik snap waar je op doelt. Tuurlijk als het heel voordelig is, zullen de tickets wel opraken.
Ik bedoel meer als je al een tijd op zoek bent naar een ticket naar een specifiek land (dat kan alleen bijv. alleen jouw interesse zijn en niet van de rest van NL waar je dan afhankelijk van bent) en dat die dan eindelijk wordt aangeboden.
Ik bedoel meer als je al een tijd op zoek bent naar een ticket naar een specifiek land (dat kan alleen bijv. alleen jouw interesse zijn en niet van de rest van NL waar je dan afhankelijk van bent) en dat die dan eindelijk wordt aangeboden.
Hoe boek jij jouw vliegtickets? Help mij afstuderen met het invullen van een korte enquête: https://goo.gl/e85Von
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Dat kan natuurlijk ook, zou uiteraard wel vervelend zijn.
Ik zie nu trouwens wel dat ze de site iets aangepast hebben:
Ik zie nu trouwens wel dat ze de site iets aangepast hebben:
- de "gemiste deals" zou je nu ook moeten kunnen zien, al is het nu nog een lege pagina. Hopelijk is dan ook te zien hoeveel tickets er verkocht zijn, daar ben ik toch wel benieuwd naar. Echter...
- ...tot vanochtend was ook te zien hoeveel tickets er nog beschikbaar waren, dat zie ik nu ineens niet meer staan.
- in het boekingsproces kon je gisteren nog zonder iets in te vullen doorklikken naar het laatste scherm, waarop ook de "Customer service tax" van €26,50 stond. Dat doorklikken kan nu niet meer, en dat bedrag is volgens mij sowieso nergens op de site terug te vinden, in de FAQ wordt die toeslag wel genoemd maar zonder het bedrag. Nu krijg je dus dat bedrag er bij de laatste stap van het boekingsproces er als een onaangename verrassing bij. Niet netjes, om het maar voorzichtig uit te drukken...
Heb je mijn subtiele hint onder je vorige bericht (in dit topic) nog niet gezien?Ingritaaa schreef:Ja, ik wil er ook zeker nog naartoe. Rick heeft me een trip beloofd maar ik hoor steeds niets van hem. .

Toen ik in februari in IJsland was, was het daar +8 graden. In Nederland was het toen -10. Hoezo IJsland koud?!?!?
Ik heb minder sneeuw en ijs gehad als waar ik op gehoopt had. Al heb ik gelukkig wel wat ijs gezien ;)
Ik heb minder sneeuw en ijs gehad als waar ik op gehoopt had. Al heb ik gelukkig wel wat ijs gezien ;)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En de aanbieding van vandaag: voor €899 naar Fiji met Korean Air.
Als je zoekt op Ebookers lijkt dit een fenomenale deal, daar kost de vlucht op alle beschikbare data rond de 3000 euro, en er zijn ook geen goedkopere/betere alternatieven. Zoek je echter met Skyscanner, dan krijg je toch een iets minder eenduidig beeld. Voor de vlucht met vertrek in januari valt er €100 voordeel te halen, voor die in februari liefst €700. Echter, voor de beide data in maart is de besparing welgeteld één euro, die door de boekingskosten echter volledig teniet wordt gedaan.
Kortom, wil je in februari naar Fiji: superdeal! In andere gevallen: mwah danwel meh.
Als je zoekt op Ebookers lijkt dit een fenomenale deal, daar kost de vlucht op alle beschikbare data rond de 3000 euro, en er zijn ook geen goedkopere/betere alternatieven. Zoek je echter met Skyscanner, dan krijg je toch een iets minder eenduidig beeld. Voor de vlucht met vertrek in januari valt er €100 voordeel te halen, voor die in februari liefst €700. Echter, voor de beide data in maart is de besparing welgeteld één euro, die door de boekingskosten echter volledig teniet wordt gedaan.
Kortom, wil je in februari naar Fiji: superdeal! In andere gevallen: mwah danwel meh.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En alweer de volgende aanbieding, naar Dubai, met 6 afzonderlijk van elkaar te kiezen vertrek- en retourdatum. Vlucht met Royal Jordanian, die foutief als directe vlucht wordt aangegeven, maar toch echt met overstap in Amman is. En dat voor €360 (plus uiteraard €26,50 stiekeme boekingskosten).
Lijkt desondanks een vrij redelijke aanbieding, een paar steekproeven met combinaties van vertrekdata komen via Skyscanner stuk voor stuk boven de 400 euro uit. Wel twee goedkopere alternatieven: met lowcost-airline Pegasus zou je nog een paar tientjes kunnen besparen, met Aeroflot nog slechts een paar euro maar dan zit je ook een paar uur langer in het vliegtuig. Non-stop vluchten zijn zonder uitzondering enkele honderden euro's duurder.
Lijkt desondanks een vrij redelijke aanbieding, een paar steekproeven met combinaties van vertrekdata komen via Skyscanner stuk voor stuk boven de 400 euro uit. Wel twee goedkopere alternatieven: met lowcost-airline Pegasus zou je nog een paar tientjes kunnen besparen, met Aeroflot nog slechts een paar euro maar dan zit je ook een paar uur langer in het vliegtuig. Non-stop vluchten zijn zonder uitzondering enkele honderden euro's duurder.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En weer een oordeel over de nieuwe aanbieding: Amsterdam - Beijing met LOT, overstap in Waschau, en keuze tussen 7 vertrek en 7 retourdata, voor €499. Zou volgens Paperflies normaal €650 zijn, maar vreemd genoeg kom ik voor diverse combinaties van data diezelfde vlucht ook al voor €599 tegen. Maar goed, dan is er altijd nog een leuk voordeel te behalen.
Echter, er zijn op de route meer airlines dan alleen LOT, veel meer zelfs. Afhankelijk van de data komen dan bijvoorbeeld SWISS of Finnair in beeld, beiden met een wat kortere vlucht en net een paar tientjes goedkoper. Dus wederom geen heel spectaculaire aanbieding.
Echter, er zijn op de route meer airlines dan alleen LOT, veel meer zelfs. Afhankelijk van de data komen dan bijvoorbeeld SWISS of Finnair in beeld, beiden met een wat kortere vlucht en net een paar tientjes goedkoper. Dus wederom geen heel spectaculaire aanbieding.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En weer de volgende, op naar Shanghai. 3 vluchten met vaste combinaties van vertrek- en retourdata in januari, februari en maart, met SAS via Copenhagen, van €762 voor €550.
De prijs van de SAS-vlucht varieert op Skyscanner afhankelijk van de datum van €678 tot €743. Minder dan de genoemde €762, maar altijd nog een flink voordeel. Er zijn echter voordeligere alternatieven:
De prijs van de SAS-vlucht varieert op Skyscanner afhankelijk van de datum van €678 tot €743. Minder dan de genoemde €762, maar altijd nog een flink voordeel. Er zijn echter voordeligere alternatieven:
- Een paar uur langer in het vliegtuig zitten met SWISS (via Zürich) of Aeroflot (via Moskou), beiden op alle data voor €513.
- Vluchten van een vergelijkbare duur met Finnair (overstap Helsinki), op alle data voor €533.
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
En vandaag eens wat minder ver naar huis: Amsterdam - Warschau met LOT, uiteraard een directe vlucht. Vertrek op 3, 5 of 9 januari, terug op 9 of 10 januari, korte tripjes dus. Van €100 voor €75 (plus uiteraard nog €26,50 boekingskosten, wat er op zo'n bedrag wel flink inhakt).
Voor zo'n korte afstand uitsluitend gekeken naar directe vluchten, en dan lijkt het een prima deal. De vluchten met LOT doen op Skyscanner €157, en KLM is nog een paar tientjes duurder. Voor de combinatie van 9 januari heen en een dag later weer terug (tamelijk zinloos, maar per slot van rekening bieden ze dat wel aan) komt alleen KLM naar boven, voor liefst €533...
Voor zo'n korte afstand uitsluitend gekeken naar directe vluchten, en dan lijkt het een prima deal. De vluchten met LOT doen op Skyscanner €157, en KLM is nog een paar tientjes duurder. Voor de combinatie van 9 januari heen en een dag later weer terug (tamelijk zinloos, maar per slot van rekening bieden ze dat wel aan) komt alleen KLM naar boven, voor liefst €533...
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Correctie: de vluchten blijken vanaf Brussel te zijn in plaats van Schiphol. En dat verandert het oordeel nogal. De vluchten van LOT zijn dan op Skyscanner reeds beschikbaar vanaf €90, de bijkomende kosten van Paperflies in aanmerking nemend dus iets goedkoper. Ook zijn er dan nog flink goedkopere alternatieven van Ryanair en Wizz Air, maar die vliegen dan wel op andere luchthavens.
Wij hebben van Eindhoven naar Warschau gevlogen voor 18 euro retour incl alle bijkomende kosten met ryanair.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Hahaha, ga toevallig net een week ervoor. En brussel moet maar net handig zijn