Gezellig!
Ik doe ook even een paar apenstaartjes : )
@ Yvonnetje: Oei! Zwaar voor jullie twee of gaat het wel? Ook wel leuk om elkaar dan in januari weer te zien! Heb je wel iets heel fijns om naar uit te kijken : )
@ Laosfan: Ben heel erg benieuwd naar het vervolg...
@ Ingritaa: Spannend! Hoop dat het allemaal lukt! Leuk, Guatemala!
@ Bol: Lang gelee! Leuk, paardrijden. Doe ik ook graag, vooral buiten. Paarden zijn zulke mooie en interessante dieren... Benieuwd waar jullie volgend jaar weer naartoe gaan...
@ Menasil: Jij bent maar druk met al die sportactiviteiten! Voetbal en schaats je zelf ook eigenlijk? Of kijk/moedig je alleen maar toe/aan?
@ Tikva: Ja, het zou kunnen in vier weken, hoewel er meestal zes voor staan. Maar aangezien ik tussendoor ook nog wat geld moet verdienen, red ik dat sowieso niet.
Hoe verloopt de zwangerschap?
Inmiddels heb ik de knoop doorgehakt. Ik blijf nog een tijdje in Egypte, minstens een maand, mogelijk langer.
Helaas bleek mijn "vaste" duikcentrum minder flexibel dan ik had gehoopt en daar ben ik ietwat teleurgesteld over, dus ik moet nu op zoek naar een ander duikcentrum. Even kijken of ik de cursus dan nog wel hier in Dahab ga doen, of toch in Azië (alwaar het water zo'n tien graden warmer is haha).
Wéér keuzes maken haha
Denk je dat je eruit bent................